/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvor køber jeg et 12mm kortere Gasspjæld~
Fra : MAHAA
Vist : 488 gange
20 point
Dato : 18-02-03 22:35

Hej

Jeg har fået oplyninger om en begrænsning i min kaburator på min CPI Popcor og det er Gasspjældet der er 12mm længere så den kun for ca. halv gas og for jeg en der er 12mm kortere skulle den gerne køre omkring du 90.. men hvor for jeg fat i sådan et henne??

MVH

Morten Haagen

Kommentar
Fra : joker

Dato : 18-02-03 22:54

Hej

Jeg kan ikke se og har aldrig hørt noget om at de begænser farten ved hjælp af længere gasspjeld. Jeg vil da mene at hvis man laver spjældet støre så vil den ikke kunne gå i tomgang. Så derfor...køb en ny karburator, det vil du blive gladere for i længden.

Forhandler af tundele til bla. CPI popcorn
http://www.protunahandel.dk

Kommentar
Fra : amal

Dato : 19-02-03 15:29

Jeg ved ikke om det er tilfældet at den er begrænset med et længere gasspjæld. Men hvis den er kan du få det drejet ned ved en smed en mekaniker eller en der har en drejebænk. Og det har ikke noget at sige på tomgangen, det er da meget logisk at det ikke har det for spjældet stopper jo stadig oven på tomgansskruen. Det enste det gør at det er længere er at den ikke kan ta fuldgas. Små firehjulede suzuki crossere er begrænset på samme måde det er bare en løs ring der ligger oven på gasspjældet.