/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Holder/stativ til bærbar
Fra : WEBlance
Vist : 4290 gange
50 point
Dato : 06-02-08 10:09

Er der nogen af jer der ved hvor man får fat i en holder/stativ, så man kan have sin bærbar fastmonteret i bilen? Jeg bruger min bærbare i min arbejdsbil og kunne godt tænke mig noget i stil med dette: http://www.caroffice.no/ under 'Produkter' - 'Trekdesk PC-arm'

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-02-08 10:22

Alternativet til den du selv har fundet (er den ikke god nok eller er det prisen??)kunne være at kontakte et smedefirma i nærheden af hvor du bor og bede dem om at konstruerer en. Det er jo ikke svært men om det kan betale sig ????

Mvh Suno Fisk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-02-08 10:25

Fordelen ved at få den konstrueret til lige akkurat din bil vil jo være at den så ville udnytte pladsen bedre end en præfabrikeret

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 06-02-08 10:39

Jeg købte en "bakke" hos Thansen

Den sidder over rattet og er lige til at fjerne uden de store problemer, du kan sevføklgelig ikke bruge den mens du kører, men det må maqn vist ikke alligevel

Kommentar
Fra : WEBlance

Dato : 06-02-08 10:54

Ja, jeg synes at priser er noget pebret. Måske skulle jeg bare kontakte en lokal smed til at gøre det.
Bakken fra THansen har jeg prøvet, og jeg gider ikke bøvle med det. Vil gerne have noget der er mere stationært.

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 06-02-08 19:04

Hey

Fandt lige denne som er billig og ser bruger venlig ud...?

http://www.mobil-office.dk/produkt.html
695,- + moms

Disse er magen til dem i norge... priser i DK - 2975+moms...
http://www.mobil-office.dk/computerstands.html

håber det hjælpe dig på vej

Fusses