/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Twin Peaks - forskel pilot
Fra : umagarz
Vist : 635 gange
20 point
Dato : 03-02-08 20:37

hej alle...

Hvad er forskellen på den internationale og originale pilot fra tv serien Twin Peaks?

Kommentar
Fra : Wesper01

Dato : 03-02-08 21:15

Jeg aner det ikke!

Accepteret svar
Fra : jqb

Modtaget 20 point
Dato : 03-02-08 21:42

Der findes en europæisk udgave af pilotafsnittet som er en afsluttet helhed. Afsnittet indeholder elementer fra de første tre-fire afsnit og ender med at politiet fanger Bob der i denne version er et menneske af kød og blod.

Læs mere på http://en.wikipedia.org/wiki/Pilot_(Twin_Peaks_episode)

Kommentar
Fra : umagarz

Dato : 03-02-08 22:04

#jqb - det var da en kedelig tvserie hvis den allerede bliver afsløret i piloten
- men tak!

Godkendelse af svar
Fra : umagarz

Dato : 03-02-08 22:05

man skal skrive en kommentar til?

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 04-02-08 09:02

Jeg skal faktisk ikke kunne sige hvorfor den europæiske pilot blev lavet. Måske har der på et tidspunkt været tvivl om serien overhovedet ville blive produceret. Og måske af den grund har Lynch/Frost filmet piloten med en afslutning. Hvem ved?