/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
skifte fra 3 mobil til cbb
Fra : Fknight
Vist : 1030 gange
196 point
Dato : 02-02-08 16:40

Hej. Jeg købte for 6 måneder en 3 mobil. Det fungere ikke særligt godt efer min mening og vil gerne skifte fra 3mobil til cbb taletid, da jeg ikke gider have et fast abdoment mere.

Kan man godt skifte fra 3 abdomentet til CBB taletid ? - For jeg vil ik gennemføre min betaling for flytning af nummert, hvis det ikke kan lade sig gøre. Det ville være penge lige ud af vinduet.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 206 point
Dato : 02-02-08 16:44

du kan skifte så meget du vil uanset hvilken udbyder - hvis bindingsperioden og abonnementsbetaling osv er overholdt

ps vær lige sikker på i første omgang at et nyt taletidskort kan passe til telefonen da 3 har visse modeller der ikke enes godt med de fleste andres

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 02-02-08 16:46

Jo, du skifter til et andet selskab og de sørger for kontakten til 3.

Men:
Skift heller til Telmore.
https://www.telmore.dk/signup/signup.jsp

Jeg havde Telmore, skiftede til M1, og CBB og til 3 og er nu tilage hos Telmore. For de er altså de mest stabile, bl.a. på websms og deres telefonbog.

Kommentar
Fra : Fknight

Dato : 02-02-08 16:46

Mange tak. Jeg har et gammelt CBB Simkort, det passer fint ind.
Så vil jeg lukke sprøgsmålet

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 02-02-08 16:47

Hvis du spørgs om du kan bruge en "3-telefon" hos f-eks. CBB eller Telmore er svaret JA.

Kommentar
Fra : Fknight

Dato : 02-02-08 16:48

Okay, dem havde jeg slet ikke tænkt på. Det vil jeg da lige undersøge, men CBB er nu også rimlig stabile. Der er også meget god dækning

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 02-02-08 16:49

Jeg oplever bedre dækning med Telmore end med 3.

Telmore bruger TDC net.
CBB bruger Sonofon Net.
Og det er faktisk ens dækning.

Kommentar
Fra : Fknight

Dato : 02-02-08 16:49

taliskoko og miritdk skriv lige et svar, så jeg kan give Jer point.. ;)

Godkendelse af svar
Fra : Fknight

Dato : 02-02-08 16:50

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 02-02-08 16:50

Du lukker bare den her til mirit.dk

Kommentar
Fra : Fknight

Dato : 02-02-08 16:51

Sådan, jeg fandt ud af pointsystemet.. Man kan også give point til en kommentare (Det er godt nok længe siden jeg har været inde på det her forum..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-08 16:52

selvtak - jeg håber du finder en udbyder du synes om