/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
OnFone abonnement
Fra : serpyc
Vist : 989 gange
100 point
Dato : 29-01-08 08:05

Jeg har skiftet fra TDC til Onfone (www.onfone.dk). Er der nogen der vil dele en erfaringer?

Det skal siges, vi kun taler om fastnet (ikke mobil eller internet) og at jeg snakker en hel del med USA.

Håber at høre fra andre med gode eller dårlige erfaringer.

[Blink]

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-01-08 08:24

Kan folk ikke snart lære at lade være med at skrive punktummer og andet mærkeligt EFTER et link...

SÅ DU´R DET IKKE....

Du modsiger dig selv da du taler om fastnet....

Onfone er IP-telefoni

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-01-08 12:05

http://www.onfone.dk/

Det ser da rimeligt ud, men tænker du også i internet med bare en rimelig hastighed så bliver det vist dyrt, som jeg kan se.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 29-01-08 12:44

OnFone går via modem.
IKKE computeren.

Jeg har det du, og er ved at skifte til noget andet.
Der er simpelthen for mange udfald og forstyrrelser.
Det halve af det folk siger, kan jeg ikke høre.

Det er noget lort.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-01-08 14:21

Jeb3 - jeg mener at hvis samme firma også skal levere internet så bliver det dyrt.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 29-01-08 16:20

Det er rigtigt.

Men jeg synes bare man skal være opmærksom på kvaliteten.
Telefonien er billig, men kors hvor den er elendig.

Man kan ikke engang komme igennem til deres support og beklage sig.
Men jeg har da fået en mail om at de arbejder på sagen. Men ingen tidsfrist eller noget.

Man kan jo ikke snakke med folk, når enten de eller jeg ikke kan høre det halve :-/

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-01-08 16:31

- jeg tør slet ikke have noget billigt fastnet................jeg vil gerne kunne ringe hvis der sker noget.
En billig måde at ringe til udlandet er via internettet og skype.