/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Feliway
Fra : Gogzi
Vist : 711 gange
100 point
Dato : 28-01-08 20:49

Hejsa.
Jeg har fået foræret en Feliway duftspreder, sådan en til at sætte i stikkontakten, uden brugsanvisning. Men den skal da bare sættes i kontakten med flasken nedad, eller skal flasken vendes på hovedet ???? Tja hende jeg fik den af, kunne ikke huske det. Skal bruge feliway til mine to katte pga flytning, så der ikke opstår stress mm.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 28-01-08 20:54

Citat
Brugsanvisning (elektrisk duftspreder)
1. Fjern hætten fra flasken

2. Skru flasken på duftsprederen

3. Sæt duftsprederen i en stikkontakt i de(t) rum hvor katten opholder sig mest, og lad den være tændt i en måned.

4. Drej evt. på stikket, så flaskebunden står vandret

5. Rækker til rum på op til 50 -70 m2

6. En flaske er nok til ca. 4 uger

7. Duftsprederen kan genanvendes til refill flasker

http://www.kjdogfood.dk/Helse/Feronomer.htm

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 29-01-08 09:14

Ja, den skal være nedad, den kan drejes så den passer til endten en vertikal eller horisontal-vendt stikkontakt.
Hvis kattene skal være ude, det nye sted, så husk ikke at lukke dem ud før efter et par uger og helst i sele eller under meget kontroleret opsyn indtil de kender stedet godt.
Du kan også få speciele net til at sikre vinduer.
www.kattespecialisten.dk/index.php/cPath/97_139