/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
GINGO BILOBA? NA
Fra : skibonitten01
Vist : 574 gange
50 point
Dato : 25-01-08 23:25

DA JEG TIL TIDER DØJER MED AT FÅ KOLDE BEN.HVILKET ER MEGET UBEHAGELIG,VIL JEG
PRØVE AT FORSØGE MED GINGO BILOBA OM DET KAN HJÆLPE. JEG ER BLEVET UNDERSØGT
OG DER SKULLE IKKE VÆRE FORKALKNING I BENENE .
DERFOR HVIS DER ER NOGLE SOM HAR ERFARING MED OG MENER DET HJÆLPER VILLE JEG
HØRE OM DET ER PENGENE UD AF VINDUET ,ELLER DE ER SPILD AFDANSKE KRONER.

HILSEN SKIBONITTEN01
DET KAN GODT VÆRE AT SPØRGSMÅLET IKKE HØRER TIL HER MEN JEG PRØVER.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-01-08 23:53

Altså det er jo ikke lige det du spørger om Men et gammelt råd jeg har fra min mor angående kolde fødder er at hvis man sluger et helt peberkorn om dagen har man ikke mere kolde fødder såee tænkte at det måske også ku hjælpe på kolde ben måske skal der lidt flere korn til men det skader vel ikke at prøve

God bedreing ønskes fra SunowiFisk

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 26-01-08 00:09

SunowiFisk det kan godt være det virker, for jeg har læst at peber skulle være godt for blodomløbet. så jeg tror jeg prøver, da jeg også altid har kolde fødder

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-01-08 02:23

Ginko virker udmærket, men forvent ikke omgående virkning som ved "officiel" medicin.
Det virker blodfortyndende, så læs produktbladet nøje.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-01-08 07:58

http://www.alternativ.info/public/naturmed/padma28.htm

godt nok lidt dyrt - men absolut effektive - har sideeffekt netop til kolde fødder og endnu bedre (dokumenteret og opdaget på frederiksberg hospital) at det er gavnligt for hjertet også

ps. - de der peberkorn altså - hvad mon de i sin tid ikke kunne bruges til - får lyst til at give rådet til min altid frysende om hænder og fødder veninde der ikke vil ofre en krone på noget som helst

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 26-01-08 09:22

jeg fandt engang en side
, hvor det var meget tydeligt beskrevet hvordan man selv udvinder medicin af mange forskellige planter. den var faktisk ganske interessant, men jeg kan ikke huske hvad den hed,

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-01-08 09:25

Det er jo ikke ukendt at stærkt krydderi giver sved på panden, så peberkorn virkede nok også godt i gamle dage.
Nu hvor vi har hurtig adgang til friske chili giver de også en hurtig, omend kortvarig effekt.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-01-08 11:05

Yes Moderen siger at det virker og hende skal man ikke bide skeer med skal til hendes 80 års føsdag i dag

Hav en formidabel omblæst dag SunoFisk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-01-08 11:06

Ps jeg skal have campingvognen med håber ikke jeg skal tøjrer den undervejs Hi hi