/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
iPhone Til DK
Fra : ups8700
Vist : 628 gange
50 point
Dato : 22-01-08 14:14

Hej alle samme

Er der nogle der ved hvornår iPhone rigtig kommer til danmark?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-01-08 14:21

Det tror jeg ikke engang Apple selv ved

Så længe de vil monopolisere er jeg ikke så sikker på nogen er interesseret....

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-01-08 14:49

Som det ser ud lige nu er der faktisk ikke nogen af de danske operatører der har sagt ja, for det første er softwaren i telefonen så ustabil, at den får svært ved at blive godkendt i netværket, og der ud over vil Apple ikke sælge den uden at få en andel af den trafik der bliver genereret på deres telefoner, og det er de danske operatører jo naturligvis ikke særligt interesserede i.

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 22-01-08 14:59

I år 2006

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-01-08 15:01

Der mangler et 0

20006

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-01-08 15:03

3 er årsagen til jeg ikke vil købe Skypes mobil....

Den er ellers super - men fungerer KUN med et 3abo....

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 22-01-08 16:54

iPhone kom til Danmark til marts/april 2008
Telia får IPhone fordi at Telia dækker hele Norden.

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 22-01-08 16:58

Lad os bare slå en ting fast. Et rygte er et rygte, lige ind til det bliver en realitet.
Rygter har vi haft rigtige mange af her det sidste stykke tid.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-01-08 17:17

Dårligt argument at Telia dækker hele norden.
Det gør såvel Sonofon som 3 også.

Det enste argument for at det skulle være Telia er at de er den eneste operatør der benytter Edge netværk som Iphone understøtter, men version 2 af Iphone understøtter 3G som Telia IKKE har

Accepteret svar
Fra : croaks

Modtaget 50 point
Dato : 22-01-08 17:37

Vent og se, det er det eneste jeg kan sige.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-01-08 18:28

Det er jo det eneste alle kan sige

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-01-08 18:55

Næh....

Jeg kan da prøve en anden version.....

Iphone går i sig selv - ingen vil have den når den endelig kommer....

Så til den tid er der kommet en ny (Jphone) måske....

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 22-01-08 19:02

Citat
Næh....

Jeg kan da prøve en anden version.....

Iphone går i sig selv - ingen vil have den når den endelig kommer....

Så til den tid er der kommet en ny (Jphone) måske....

Ja... Det er nok en Nokiaphone

Kommentar
Fra : Bjarkan78

Dato : 23-01-08 02:20

Iphone ? den der fra sidste år ? der må da være kommet noget bedre ? hvad med iphone giga ? nu med 3G og over 1½ time batteri og måske hvem ved uden monopol klausuler ?

Kommentar
Fra : Nesdam143

Dato : 23-01-08 22:28

Gå ind på Appels hjemmeside der kan du købe den. kr. 2800 ca

Men den har en del børne sygedomme, så hvis jeg var ville jeg vente lidt endnu.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 24-01-08 03:57

Den du kan købe via Apple forudsætter godt nok 2 års binding til AT&T og er selvfølgelig også simlåst til samme selskab.

Så dels skal du lægge en betragtelig sum oven i de 399 USD (min 60 USD X 24 måneder) og dels skal du være opmærksom på at det kan være særdeles besværligt at slippe af med simlåsen, da den bliver genlåst ved software opdatering

Godkendelse af svar
Fra : ups8700

Dato : 24-01-08 21:41

Tak for svaret croaks.

Og jer vil vente og se