/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
FIAT TIPO 1.6 IE 94
Fra : HenrikBo
Vist : 1270 gange
40 point
Dato : 20-01-08 13:21

Hej min Tipo gik i stå i går, der var en lampe der lyste, til højre, det ligner en stavlygte der lyser eller et rør der sprayer noget. Kan det være noget med injection, pumpen eller ?

Jeg har ikke nogen manual så jeg kender ikke det symbol. Er der nogen der ved noget ?

VH HenrikBo

Kommentar
Fra : geu

Dato : 20-01-08 13:54

Ja det er fejl lampen for dit indsprøjtning. Ikke andet og gøre end få udlæst fejllager

Kommentar
Fra : HenrikBo

Dato : 20-01-08 14:10

Hej det er den eneste der har lyst. Hvad koster det at få udlæse feljlager og kan man så med sikkerhed sige hvad der er galt ?

Kommentar
Fra : HenrikBo

Dato : 20-01-08 14:25

Hvis nogen kender en billig fiatmand på sjælland så sig gerne til

Kommentar
Fra : geu

Dato : 20-01-08 14:36

Nogle gør det gratis andre tager masser for det, så lidt svært og sige. Men nogle af de fejls der ofter kommer på dem er tændkabler og tændspoler. Men kan jo også være en dyse der er stået af.

En ting der er sikkert er det ikke er godt og køre vidre hvis den bliver ved med og lyse

Kommentar
Fra : HenrikBo

Dato : 20-01-08 15:47

Hej Den kan desværre slet ikke køre

Kommentar
Fra : HenrikBo

Dato : 20-01-08 17:23

Var lige ned og prøve motoren kunne starte og køre i 3 min så gik den ud igen.

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 40 point
Dato : 20-01-08 18:19

Sidder der eventuelt et filter i motorrummet Jae her er jeg sku på bar bund Har aldrig arb med sådan en indspr.model med puterstyring

Mvh SunoFisk

Kommentar
Fra : geu

Dato : 20-01-08 19:13

Jeg vil tilråde dig og få den kørt på værksted. Lydder ikke godt med mindre du kan se gnisk springer ved tændkabler osv.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 20-01-08 21:28

Det plejer at koste ca. 300-350kr for udlæsning af fejl data lager.Du trænger ikke gå på fiat værksted for at få det gjort.De fleste værksteder har computer i dag.
alimak

Kommentar
Fra : HenrikBo

Dato : 26-01-08 19:40

Hej Jeg tog benzinpunpen ud den sidder under et dæksel i bagagerummet , det var ikke helt nemt, testede den om den kørte ikke rundt, har købt en ny for 800 kr hos REFI og nu kører den igen, så her er en glad mand - tak for interessen.

Godkendelse af svar
Fra : HenrikBo

Dato : 26-01-08 19:43

Tak for svaret Sunowich. Det var lidt der hen af.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-01-08 12:30

Hej det var da godt at du fik det klaret Hvor ligger Refi?? Og hvad er det ??

Takke og Bukker

Mvh SunoFisk