/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung vs. Nokia
Fra : Pigen2
Vist : 445 gange
100 point
Dato : 20-01-08 12:36

Vi skal have ny telefon og har kig på enten Samsungs L760'er eller Nokias 6500.
Jeg har altid (okay, næsten altid) haft Nokia og har lyst til at prøve noget nyt, men kender ikke Samsung.
Min veninde har en U600 og er godt tilfreds. Det er en fed telefon, men jeg syns det er hamrende irriterende med det der touch-noget.

Kan I råde mig i denne meget svære sag.

Hvad er godt og hvad er skidt ved de 2 telefoner?
Hører også gerne fra nogle som har/har haft dem.

Kommentar
Fra : kanusti

Dato : 20-01-08 13:14

Hej...
Har haft mange forskellige telefoner inden jeg fandt et mærke som bare lige er mig...
Havde faktisk osse sværvet til nokia, men så købte min kæreste en samsung til mig, og jeg vil sige at jeg blev meget positivt overrasket. Det er en fed telefon med et godt dessign. nem at finde ud af, og med nogle fede detaljer.
touchscreen er noget man hurtigt vænner sig til, så lad ikke det skræmme dig...
Selv er jeg blevet meget glad for LG, de har osse sans for detaljer, Og helt ærligt er det lidt federe at kunne sige at man har sat sig ind i andet end Nokia SonyEricsson ræset....
Så mit råd er at du ikke skal være bange for at prøve noget nyt, det kunne jo blive en god oplevelse, og om ikke andet kan den jo skiftes ud igen, hvis det viser sig ikke at være dig...

Kommentar
Fra : Pigen2

Dato : 20-01-08 13:52

Mit problem med touch er at jeg ofte holder telefonen med skuldren, når jeg taler, for jeg har 2 unger som render omkring mig og når der så er touch, så får man lagt på...

Kommentar
Fra : kanusti

Dato : 20-01-08 21:58

Jeg har osse to små piger rendende rundt, men syntes ikke det er et problem at holde den, men som jeg nævnte før, har jeg jo ikke en af de telefoner, så måske er der et eller andet ved min der gør at jeg ikke bare sådan lige for lagt på...

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-01-08 14:52

L760 har jo heldigvis ikke touch panel.

Desuden bør det nævnes at Samsung har den laveste reperationsrate af alle prodcuenter

Kommentar
Fra : pedelen

Dato : 06-02-08 17:39

Jeg vil foreslå dig at købe 6500

Kommentar
Fra : Pigen2

Dato : 07-02-08 14:25

pedelen: Hvorfor?