/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Spar 2
Fra : donnydk
Vist : 488 gange
100 point
Dato : 18-01-08 21:54

Hejsa jeg har det problem at jeg ikke kan skaffe de to første cder med spar2 der hedder var´de live og, og hva´ så. så hvis der er nogle der ligger inde med dem eller ved hvor de kan skaffes ville jeg blive mere end glad

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 18-01-08 22:00

Citat
http://www.google.dk/search?hl=da&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=spar+2+warez&spell=1

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 22:01

Er det nyt musik eller ?????

Mvh SunoFisken

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 22:02
Kommentar
Fra : donnydk

Dato : 19-01-08 19:59

det hjælper mig jo ikke det store det var deres første 2 albums jeg ville ha ikke de to sidste

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-01-08 22:04

Ja undskyld ved ikke så meget om dem såe gjorde hvad jeg kunne og folk stå jo ikke i kø i dette spørgsmål så må du jo annulerer det hvis du ikke ka få hjælp Prøv evt på biblioteket eller i pladeforretninger der har en søgebase mvh Suno

Kommentar
Fra : kanusti

Dato : 20-01-08 11:26

Ved begge disse suverene cd'er er på varde bibliotek.... Har haft lånt dem begge, inden jeg fik fat i dem selv... Så det er da et godt sted at starte...
Til dem der ikke ved hvem Spar2 er... I går virkeligt glip af noget... Håber du kan bruge svaret til noget...

Kommentar
Fra : donnydk

Dato : 20-01-08 13:32

det kunne jeg enligt lidt godt men bor jo bare i kbh

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-01-08 17:49

Jamen der er jo egentlig større biblo end i varde såe mon ikke også det findes der

Kommentar
Fra : donnydk

Dato : 20-01-08 20:25

nope

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-08 23:01

Så kan du sikkert få dit biblo til at låne dem til dig i varde

Annuller spørgsmålet
Fra : donnydk

Dato : 13-02-08 21:19

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål