/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
..afspiller musik for hurtigt?
Fra : gozimza
Vist : 484 gange
100 point
Dato : 16-01-08 22:52

Hej allesammen.

Jeg har fået mig en Nokia N73, og dermed også et problem som jeg håber i kan hjælpe mig med...

Jeg har noget musik jeg vil have over på min N73 og dertil bruger jeg Nokia PC Suite og det fungerer egentlig også fint lige indtil jeg skal afspille numrene på mobilen.....den afspiller alt alt for hurtigt, hvad gør jeg forkert og hvad skal jeg gøre for at musikken bliver afspillet i den rigtige hastighed?

Venter spændt på hvad i har af idèr...

Venlig hilsen
Mikkel/gozimza

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-01-08 22:58

Det har jeg prøvet med min puter en gang og der slettede jeg min lyddriver og på en pc geninstallerer den jo når maskinen genstartes hvis der ingen driver er men lige på en tlf ve jeg sku ikke

Mvh SuneFisken

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-01-08 22:59

Ups det blev sku en flyvefisk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-08 07:42

Softwarefejl - skynd dig at bytte den.....

Kommentar
Fra : gozimza

Dato : 17-01-08 11:25

Hej refi...

Softwarefejl...er det noget du er sikker på?kan man ikke "bare"opdatere den software der er i mobilen??

Mikkel

Kommentar
Fra : tryllerylle

Dato : 17-01-08 12:27

Hvilken fil-type er musikken?

Hvis det er wma (windows media audio)-filer er der ikke sikkert telefonen vil spille dem ordentligt.
Hent et program der kan konvetere dine wma-filer til mp3, og prøv igen

Link til program: http://www.pcworld.dk/download/35/1420

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-08 14:45

Jo - du kan sikkert godt opdatere, men var det ikke bedre at få "fagfolk" til at klare dit problem - der er vel garanti på ?

Kommentar
Fra : gozimza

Dato : 19-01-08 12:50

Hej igen, og tak for jeres svar...

Musikken er i mp3 format og det er vel også det det skal være på mobilen ik?

Refi..Jo der er garanti på vil jeg men for den er ikke mere end 5 dage gammel..........men er det virkelig en software fejl?håber nu mere det er en menneskelig fejl.....

Hilsen Mikkel

Kommentar
Fra : gozimza

Dato : 19-01-08 13:26

Hej allesammen...

Så fandt jeg ud af hvad der var galt....når jeg overførte så konverterede den musikken igen i stedet for bare at kopiere den over på mobilen!!!
Så altså ikke en softwarefejl eller noget, det var bare mig der var galt med...
Jeg bruger Nokia pcsuite til at overføre og deri kunne jeg lave om så den ikke konverterede men blot kopierede musikken, og det hjalp....

Men mange tak for jeres vilje til at hjælpe!

Hilsen Mikkel

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 19-01-08 14:50

Ja - menneskelige fejl er der jo ikke så meget at gøre ved.....

Gik ud fra du havde tjek på det

Fejl 40 opstår overalt....

Godkendelse af svar
Fra : gozimza

Dato : 24-01-08 00:01

Tak for svaret refi.

Tja nej det var ikke rigtigt et svar men du får pointene alligevel...

Hej hej...

Mikkel