/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Toystory
Fra : myes
Vist : 490 gange
75 point
Dato : 15-01-08 14:44

Hejsa

Jeg håber der måske var nogle der kunne hjælpe...
Min lille pige på 3 år er fuldstændig vild og fanatisk med Toystory figurerne Buzz lightyear og Woody.
Filmene har hun selvfølgelig, men hun snakker ikke om andet end de to dukker. Er der nogle der ved hvor man evt kan købe dem? Uden de koster en mindre formue.
Jeg har selv kigget lidt på nettet uden held til at finde dem, er det i det hele taget muligt? Eller har jeg bare overset noget?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-01-08 15:09

http://www.hasbro.dk/mcp.php/dk/app/product/details/179/2070/index.html

Jo - der er da muligheder....

Tryk på 1-2-3-4 over legetøjet - så kommer andre.....

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 15-01-08 19:33

Kig på ebay.

Kommentar
Fra : drala

Dato : 16-01-08 08:07

Hej

En god ide er at tage på loppemarked og gennemrode de mange rodekasser der står med småt legetøj, der kan du sagtens være heldig at finde de figurer. Ved godt det ikke lige er årstiden til de helt vilde udendørs loppemarkeder, men det kommer gudskelov snart.

Håber du har held med dig.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 16-01-08 08:51

Vores søn er 8 og vi købte begge figurer i USA for fire år siden. Han vil stadig ikke af med dem.

Det tager ca. to uger, men til gengæld så virker det som om de har styr på det, tingene virkede og jeg tror vi fik begge figurer til halv pris ift. i DK.

http://disneystore-shopping.disney.co.uk/CharFamProdList.aspx?cid=118

http://disneystore-shopping.disney.co.uk/ProdDetails.aspx?id=26277

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 18-01-08 08:52

Hej Myes!

Du skal huske at acceptere et svar.