/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
sprog på n95
Fra : tiemaster
Vist : 1603 gange
100 point
Dato : 11-01-08 19:00

jeg har lige opdateret min nokia n95 og nu er den på engelsk.. nogen der ved hvordan man laver den om til dansk igen.....

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 11-01-08 19:06

Skift sprog

1 Find "Sprog på telefon"

Tryk på Menu-tasten.
Find Værktøjer, og tryk på Navigationstasten.
Find Indstil., og tryk på Navigationstasten.
Find Generelt, og tryk på Navigationstasten.
Find Tilpasning, og tryk på Navigationstasten.
Find Sprog, og tryk på Navigationstasten.
Find Sprog på telefon, og tryk på Navigationstasten.

Information
Hvis du vælger Automatisk, følges sprogindstillingen på SIM-kortet.

Luk vindue

2 Vælg sprog

Markér Automatisk eller det ønskede sprog, og tryk på Navigationstasten.
Displayet bekræfter valg af sprog og gør opmærksom på, at telefonen skal genstartes.
Tryk på Navigationstasten for at acceptere.
Telefonen genstartes. Dette kræver IKKE indtastning af PIN-kode.

Relaterede instruktioner:
Skift skriftsprog

herfra hvor der en god manual http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 11-01-08 19:12

http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_N95-1_UG_da.pdf
se her er der kvlificeret hjælp (håber jeg)

Godkendelse af svar
Fra : tiemaster

Dato : 11-01-08 19:20

Tak for svaret Nordsted1.