/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Hvordan der en Spanien kontakt
Fra : USandA
Vist : 5067 gange
100 point
Dato : 10-01-08 16:03

Hvordan der en Spanien stik kontakt ud ??? jeg har en del adabter, men gider ikke at slæpe dem alle med, men syndes ikke jeg kan finde look'et på net et sted ???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-01-08 16:27

De gange jeg har været i Spanien mindes jeg ikke at have gjort brug af mit rejsesæt??

Når jeg ser i denne pakke, er Spanien heller ikke nævnt

http://www.hb-elektronik.dk/mb_article_details.php?nPos=0&saArticle[ID]=11463&VID=a81a6da0dff6d412d470245d3c89de63&saSearch[category]=Strømstik&catid=313

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-01-08 16:32

Min veninde er lige kommet hjem fra Spanien og hun brugte hårtørrer og oplader til mobil direkte i stikket. Ingen adapter var nødvendig.

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 10-01-08 16:49

Tag du roligt alt isenkrammet med - stikkene passer garanteret!

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 100 point
Dato : 10-01-08 17:13

De 2-benede stik der er smalle og er spidset ind passer i de sydlandske stikkontakter.
De Nokia ladere jeg har passer fint ind i Grækenland / Spanien / Portugal
De Danske 2-benede er ca. 1,5 mm. for brede (eks. på en forlængerledning) og jeg har slebet mine ned til 33 mm. så de nemt går ind.
Vi har altid en forlængerledning på 3mtr. med til hårtørrer / krøllejern / min comp.

Godkendelse af svar
Fra : USandA

Dato : 10-01-08 17:49

Tak for svaret e.c.