/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Refresh Rate til CS
Fra : Sonic.dk
Vist : 761 gange
40 point
Dato : 15-02-03 19:09

Jeg kører lige for tiden kun med 60 fps i mit Counter-Strike! Jeg har været oppe at køre med 100 fps (før jeg formaterede), men nu er den som sagt kun 60! Jeg havde nemlig installeret et program kaldt: Refresh Rate Fix (eller noget lign.) som fik det til at køre med 100 fps. Nu har jeg så installeret en Nvidia driver 41.09 og programmet virker ikke mere, eftersom det er den nyeste driver! Hvad skal jeg gøre?

Kommentar
Fra : NMR

Dato : 15-02-03 21:51

Hej Sonicdk
Det ville hjælpe meget om du lige oplyste dine specs.

Kommentar
Fra : Sonic.dk

Dato : 15-02-03 22:34

Ups.. glemte jeg vidst lige! Her er de:

(CPU) 1-AMD Thunderbird, 1204MHz
(RAM) 448MB SD-RAM PC-133
(GFX) NVIDIA GeForce2 GTS/GeForce2 Pro
(HDD) 27.95G
(OS) Windows XP Professional (5.1 - 2600)

Er det nok?

Accepteret svar
Fra : cumano

Modtaget 40 point
Dato : 18-02-03 19:58

Hej Sonic.dk
Gå ind på denne side og hent programmet "Refreshlock":
http://www.pagehosting.co.uk/rl/

Når du har hentet det skal du installere det og gå ind i det (!)
Herefter er der nogle ting du skal indstille:
- Vælg "on" i "Refresh overriding"
- Sørg for at der er sat kryds i "Always use the fastest safe frequency for mode"

Når du så skal spille CS, skal du bare sørge for at have Refreshlock åbent,
så bliver din Refreshrate højere, og dermed får du flere fps.

Håber det er svar nok
/Cumano

Godkendelse af svar
Fra : Sonic.dk

Dato : 18-02-03 21:31

Fandt selv ud af det.. men tak ;)

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 04-03-03 17:47

Hej Sonic.dk

Jeg har samme problem.. vil du ikke skrive hvordan du fik det til at virke.... plz.....

V.H
RaB

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 04-03-03 17:47

plz

Kommentar
Fra : Sonic.dk

Dato : 04-03-03 18:43

Jamen, du kan jo downloade den program som >cumano< henviste mig til :]

- Så lad programmet køre mens du spiller!
- Så vil du køre med max. hz som din comp. kan trække!
- Så skulle det bare køre!

Hvis du så skal køre med 100 fps også, så check den her hjemmeside ud:

http://www.99fps.webbyen.dk

- Held og lykke m8!