/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Lovlig udstødning uden katalysator til c~
Fra : kan2
Vist : 671 gange
40 point
Dato : 15-02-03 18:55

HEY, jeg har pillet ringen i min hussar og den kører 60. Jeg har overvejet at skifte til 4 grams ruller for at få et endnu bedre optræk. Kan knallerten få det selvom jeg ikke har skiftet katalysator-udstødningen ud med en anden? Hvis nej hvilken udstødning skal jeg vælge? Hvis ja, er 4 grams ruller så et rigtigt valg for at knallerten vil blive mere temperamentsfuld?????
HJÆLP MIG!!!!!!

Kommentar
Fra : MAHAA

Dato : 16-02-03 19:36

Undskyld.. jeg kan ikke hjælpe men du siger at du har pillet skiven kører den så 60. så vidt jeg ved er cpi popcorn og hussar lavet af samme dele men jeg har pillet skiven sat en tunudstødning på ny topracing vario med 5grams ruller og den køre stadig kun 50?? Kan du mulighvis hjælpe mig??

Accepteret svar
Fra : The_shit

Modtaget 40 point
Dato : 17-02-03 14:25

MAHAA>>>
Du mangler begrænsningen i kaburatoren. ;) Spjældet er begrænset til omkring halv gas.

kan2>>>
At skifte rullerne vil altid have noget at sige ligegyldig udstødning. Men du skal tænke på at topfarten også bliver sænket en anelse når du går ned i vægt... Og med hensyn til hvilken udstødning du skal vælge kan jeg anbefale en Kunda kinetic fra West-Import... Den kører jeg med, sammen med 3 grams ruller... Og det RYKKER!!! Plus topfarten bliver en smule højere.

-The Shit

Godkendelse af svar
Fra : kan2

Dato : 20-02-03 21:54

Tak for svaret The_shit!!! Det var nice, og jeg havde hørt om det der med gasspjældet, men jeg havde også hørt at det skulle være blevet skiftet ud hos forhandleren, men det lyder som om du ved hvad du snakker om, så jeg vil checke det, og så køber jeg et forrørs kit med et helt andet spjæld og en ny dyse. tak igen...