/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Gratis dansk musik
Fra : anetteogjesper
Vist : 3232 gange
50 point
Dato : 06-01-08 20:32

Hej

Er der mon nogen der kan hjælpe...

Jeg leder efter flere sange ekempelvis "mor er den bedste i verden" og "Bornholm, Bornholm, Bornholm, du min dejlige ferie ø" .mfl. og med musik og tekst.

Er der nogen steder hvor man nemt kan finde disse og andre sange?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-01-08 20:43

Som udgangspunkt skal musikere, sangere og komponister vel have et eller andet at leve af. Altså løn. Det fremkommer ved at folk der ønsker at høre musikken betaler for det. Du arbejder vel heller ikke gratis? Hvis du gør, så sig til - jeg har en masse der skal laves! LOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-01-08 20:44

Men ellers er biblioteket er utroligt godt sted at lede!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-01-08 20:45

Nu er det jo halvgamle sange du efterspørger, så de kan være lidt tricky'e!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-01-08 21:02

www.vejmus.dk de har så vidt jeg husker de tekster ellers vender jeg tilbage
VhSune

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 06-01-08 21:09
Kommentar
Fra : simon-s50

Dato : 06-01-08 21:10

der er jo www.youtube.com og www.video.google.com tror ikk de er der men prøv.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-01-08 21:31

Næh jeg ka umiddelbart ikke finde noget desværre
HelleBirgitte Fedt link det ryger lie i musikmappen

Mvh Sune

Accepteret svar
Fra : journey

Modtaget 50 point
Dato : 07-01-08 15:48
Godkendelse af svar
Fra : anetteogjesper

Dato : 07-01-08 21:20

Tak for svaret journey.