/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
bilruder
Fra : multikandu
Vist : 542 gange
20 point
Dato : 06-01-08 18:40

hvordan får man film af bilruder

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 06-01-08 18:54

Æble. Del et æble i to og gnid ruden med det. Syren i æblet er godt til sådan noget.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-01-08 19:24

Eller en rå kartoffel.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 06-01-08 19:31

Hvis det er solfilm, er det lettest at varme ruden op og trække den af.
Resten af limen kan fjernes med celulosefortynder.

Hvis det er trafikfilm har de to andre svaret...
mvh ben

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-01-08 21:28

Lader være med at bruge den som display til DVD-afspilleren.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-01-08 23:01

Hvis det nu er solfilm du snakker om så brug endelig ikke en varmeblæser til at varme med da den nemt ka lave spændinger i ruden der får den til at revne /sprænge Så brug helre varmt vand som kan opvarme større områder på en gang da der derved vil komme færre spændinger og varmes udefra

Mvh Sune

Kommentar
Fra : multikandu

Dato : 07-01-08 09:00

jeg vil prøve de mest sandsynlige

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-01-08 11:22

Øhh Lige et tillægsspørgsmål fra mig
Citat
--------------------------------------------------------------------------------
jeg vil prøve de mest sandsynlige

?? er det trakfik eller solfilm (solfilm sådan noget ud af plastic som klæbes på ??)

Mvh Sune