/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
team fortress 2
Fra : elsecharm
Vist : 433 gange
100 point
Dato : 06-01-08 13:10

hej igen .. sønnikken har et problem. Har installeret halflife 1 og halflife 2 orange box .. vil gerne åbne Team Fortess men så dukker der et vindue op med forskelligt om servers mm .. der spørges efeter et rcon password. Hvad er det og hvor finder vi det.
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : elsecharm

Dato : 06-01-08 22:06

hej igen.. glemte at skrive at det er Halflife spillet jeg spørger til.

Kommentar
Fra : elsecharm

Dato : 07-01-08 10:20

nej undskyld - nu rabler det vist for mig.. jeg tror ikke jeg oftere behøver at skrive at det er halflife. Undskyld

Kommentar
Fra : DeZZa

Dato : 10-01-08 19:28

Er det det login password?

Det er fordi du skal have en bruger på deres online-system steam, som spillet automatisk installere når du installere spillet .. Det er en slags kopisikring fra deres side.

Kommentar
Fra : elsecharm

Dato : 11-01-08 09:14

jamen steam er installeret - vi har med held installeret første del af halflife 2 for et par mdr siden og drengene spiller gladeligt. Nu vil de naturligvis gerne spille anden del af halflife 2 -orange box .. og det er dér det kniber. Der spørges efter noget der hedder rcon password som åbenbart har noget med serverne at gøre. Det er som om spillet ikke kan åbnes før det pågældende vindue er udfyldt. Kender du noget til det DEZZa?

Annuller spørgsmålet
Fra : elsecharm

Dato : 19-02-08 09:03

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål ... ville ønske der havde været nogle af alle de kloge kandutter der havde kunnet hjælpe. Men tøver ikke med at spørge Jer om alt mellem himmel og jord igen en anden god gang.