/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
AV I FLIPPEN !!
Fra : dordi
Vist : 746 gange
40 point
Dato : 03-01-08 21:37

Har fandme fået helveds ondt i øreflippen, altså ikke nede for neden hvor der normalt sidder ørering, men resten af vejen op, det dunker og dunker, mest i venstre øreflip, men også lidt i højre, er der lige en ørelæge til stede der kan stille en diganose, er godt nok være en alm ørepine det her!

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 03-01-08 21:39

og hvorfor mon du har ondt der ???

lægevagt !

Kommentar
Fra : dordi

Dato : 03-01-08 21:42

Arh lægevagten er vist ikke værd at belæmre med sådan noget nu, tror doktor nilsen må få spørgsmålet imorgen så ...

Men tænkte bare, hvis der nu lige sad en læge herinde med det rette svar

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-08 21:44

nåååeehhh så er det vist ikke så slemt trods alt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-08 21:45

ps kan være det hjælper at få VARMET ØRERNE ???????

Kommentar
Fra : dordi

Dato : 03-01-08 21:47

JOOOO hvis du spørger mig lige nu, du ved lillepigen med fregner og rottehaler, så gør det meget meget ondt, intet kan overgå den smerte!!

Og spørger du den lidt mere voksne halvdel af mig så er det "bare en smerte" som er lidt ond nu...

og mht varmet ørene, så koger de vist rigeligt lige nu

Kommentar
Fra : klumme-disk

Dato : 03-01-08 22:05

Citat
det dunker og dunker

GÅ til tandlæge____________
eller tag det som det er ______ betændelse ///
et eller andet sted.
Og muligheden for ALLERGI/ y
+'
en dag/ aften i byen - MOR/ FAR/ FOSTER- forældre ??????????????

Kommentar
Fra : klumme-disk

Dato : 03-01-08 22:08

RÆV og BASSER__gør lige ondt
LÆGER +++++++++her

Men ØRET er det ikke____47+

Kommentar
Fra : klumme-disk

Dato : 03-01-08 22:09

Godkendelse af svar
Fra : dordi

Dato : 07-01-08 15:06

Tak for svaret miritdk. Da du var deneneste der svarede må pointen også falde til dig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-01-08 15:31

selvtak håber det er gået over