/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Herbalife
Fra : netper
Vist : 740 gange
50 point
Dato : 14-02-03 20:19

Herbalife er hvad der gemmer sig bag dette tip
http://www.kandu.dk/dk/tip/3072

En række personer fortæller på deres hjemmeside om alle de fordele der er ved herbalife men ikke en lyd om hvad de laver, der bliver kun nævnt et koncept.

Jeg syntes det er ret tankevækende at et stort firma ikke tør at stå åbent frem og fortælle hvad det hele går ud på

Mvh
Per

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 60 point
Dato : 14-02-03 20:50

Hej Per

Herbalife er et verdensomspændende firma inden for kosttilskud og vægtkontrol.
Det oplyses også på siden - men du har ret i, at de er længe om at komme
til sagen. Man skal først klikke sig gennem en stribe glade "medarbejdere".
Produkternes lødighed kan jeg ikke udtale mig om - ejheller ved jeg, om betalingen
er så god som lovet.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : netper

Dato : 14-02-03 20:54

Jeg syntes bare at når de ikke tør fortælle hvad det går ud på, så har de sikker noget at skjule

Per

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 14-02-03 21:13

Okay. Selv ville jeg nu ikke være bange for at melde mig som sælger,
hvis området havde haft min interesse.

Kommentar
Fra : als

Dato : 15-02-03 09:07

Min mening er at alle seriøse firmaer klart fortæller hvad man skal. Skal du investere skal du altid være skeptisk, også selv om det er et mindre beløb (de kan hurtigt blive større). Jeg har i tidens løb været rimelig god til at skille ulve fra fårene. Jeg tror ikke jeg ville starte op med herbalife. Er et koncept "knagende godt" og kan gi' en kæmpe pose penge til dig så vær skeptisk. Ingen giver bare idéer væk til en hvilken som helst når man nu kan tjene masser af skillinger.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-02-03 13:57

Nej, men det handler jo ikke om, at Herbalife giver ideer væk. Det handler om, at de vil have medarbejdere.
Ved at medarbejderne arbejder som "selvstændige" sparer Herbalife en masse penge, og samtidig får
medarbejderne mulighed for selv at bestemme, hvor meget og hvor ihærdigt de vil arbejde.
Viser det sig så, at det ikke er sagen, kan man jo bare holde op igen.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-02-03 13:59

NB! Jeg er også rigtig god til at skille bukkene fra fårene. Endnu har jeg i hvert fald aldrig ladet mig
bondefange af noget som helst.

Kommentar
Fra : netper

Dato : 15-02-03 14:06

Selvstændigt arbejde

Du skal kun arbejde ganske få timer, og får mulighed for at score den HELT store gevinst.

Selv de uheldigste scorer en længereferie med fuld pension.

"Jobbet består i at røve banker" *he he*

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-02-03 14:24

Hej igen Per

Tjah, alt afhænger som bekendt af øjnene, der ser.
Set med mine øjne ser det som sagt tilforladeligt ud.
Og den helt store gevinst synes jeg ikke man uden
videre får stillet i udsigt.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : 3270

Dato : 24-02-03 12:19

Hej alle.
Jeg er selv forhandler af Herbalife. Jeg staretede med at jeg så annonce i lokaldetbladet. Når man stater som forhandler, afprøver du produkterne først. Kostilskud og vægtkontrol. Jeg var selv skeptisk over for tingen. Får jeg to aldrig sådan noget. Da jeg fik afvide, at man kunne tabe sig, tage på og holde vægten. Jeg tænke om det kunne lade sig gøre at tage på. Dengang vejre jeg kun 50 kg 75 cm. om hoffterne. I dag vejre jeg 55 kg. og 85 cm. om hoffterne. + fået masser af ENERGI. Jeg er glad for Herbalife. Så jeg vil være forhandler, og fortælle hvordan det virker. Og mit resultat. Henviser mig til andre, for de kan se på en. De spørg så, så siger jeg prøv produkterne. Du har fuldt tilfreds hed eller pengen tilbage inde 30 dage. De prøver så. Og få opføling hvad de skal gøre. De ringer tilbage. og siger måske de også godt kunne tænke sig. at være forhandler. Og det er der man begynder at tjerne masser af penge. Man skaffter sig nye forhandler og Kunder. På et tidspunkt. Betaler Herbalife et måndes penge beløb. Det jeg arbejder med i dag er lidt forskellige arbejde tider. Man er selv chefen. Man kan arbejde Fritid, Fuldtid og Deltid. Jeg er tilfreds med herbalife. Jeg syntes at i skal prøve det. Og se hvad i får ud af det. I kan kontakt mig, på en mail. Så skal jeg nok hjælp jer i gang. toft.jorgensen@tdcadsl.dk

Godkendelse af svar
Fra : netper

Dato : 24-02-03 12:22

Kommentar
Fra : baben10

Dato : 11-09-03 09:26

Jeg synes nu det virker meget skummelt..og ganske meget pyramideagtigt... Specielt at alt man skal gøre er at sige det videre til dine venenr og familie...og andre tilfældige og lade dem starte..og så behøver man ikke gøre så meget for man får diverse bonus osv...

Kommentar
Fra : Stenstrup

Dato : 25-10-03 00:55

Jeg synes bare i skal vide at Herbalife er dybt involveret i bla. Scientology og Moon bevægelsen.....