/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Irsk musik til 40 års
Fra : sanne36
Vist : 727 gange
100 point
Dato : 29-12-07 09:54

Hej!

Er der nogen der ved noget om solister der spiller/synger irsk musik til fødselsdage osv i trekant området ?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-12-07 10:25

Prøv at skrive til Kim nederst på siden.
http://www.folkclub.dk/

Kommentar
Fra : zepp

Dato : 29-12-07 14:08

Hej. Jeg ved der er en gruppe der hedder Almost Irish i Vejen området, prøv at Google dem, måske var det noget

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 29-12-07 16:17

Prøv at søge efter Tom Donovan. Han bor et sted i Jylland. Han skuffer i hvert fald ikke hvis du får fat i ham.

Accepteret svar
Fra : Caspergron

Modtaget 100 point
Dato : 30-12-07 12:21

Gå ind på www.alt-til-din-fest.dk og lav en forespørgsel.

Det er gratis at lave en forespørgsel, og den bliver så soreteret ud til de relevante bands der kan spille til dit arrangement.
De sender så et tilbud, og demed kan du vælge de bedste og billigste.

www.alt-til-din-fest.dk var med i Rabatten for en måned siden, Se evt dette link:

http://www.danelog.dk/rabatten/rabatten.html

Kommentar
Fra : showgirl

Dato : 02-01-08 16:28
Godkendelse af svar
Fra : sanne36

Dato : 02-01-08 18:08

Tak for svaret Caspergron.