/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
virker kun i fejlsikret
Fra : tiemaster
Vist : 539 gange
100 point
Dato : 29-12-07 07:39

hej jeg har lige fået en ny skærm til min pc en ældre medion flatpro..
men jeg jan kun få den til at virke i fejlsikret tilstand, hvis jeg starter nórmalt bliver skærmen hvid og grå lige efter at xp logoet har været der..

men starter fint i fejlsikret.. hvad kan dette skyldes..

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 29-12-07 08:02

har du installeret skiven der fulgte med?

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 29-12-07 08:38

Har du et model nummer eller noget, så kan vi nok finde en driver.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 29-12-07 09:05

Gå i enhedshåndtering og fjern skærm og skærmkort, genstart og lad systemet finde og indstallere driverne.

Kommentar
Fra : wacher

Dato : 29-12-07 16:21

Start op i fejlsikret tilstand eller med din gamle skærm. Gå ind i kontrolpanel og klik på skærm og klik herefter på indstillinger og herfter på avanceret og så på skærm og kik på din indstilling for skærmens opdateringshastighed. Hvis du er gået fra en gammeldags crt skærm så er din opdateringshastighed garanteret på mere end 60 og det kan en fladskærm ikke klare. Sæt opdateringshastigheden til 60 og så burde det køre.