/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Lenco l3866 usb
Fra : svendmogensen
Vist : 1531 gange
400 point
Dato : 28-12-07 13:12

I foråret var der en del svar til en der havde samme problem som jeg. jeg har fået en lenco i julegave
, men den kan ikke få kontakt til min pc, der kører med Vista. Inden jeg kører op og får den byttet, håber ejg at der måske er en der ved hvad der skal gøres. Den er opsat som de kloge mennesker tidligere har skrevet, men jeg tror det var til en XP

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-12-07 13:19

Citat
- Ubesvarede 3
- Besvarede 19
- Annullerede 19
- Slettede 0
Ialt 41

Jeg ved pludselig ikke noget.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-12-07 13:29

Hvis du installeret programmet - usb-stikket virker og der er strøm på...

Ja - så skal den byttes....

Det er IKKE vista der har skylden....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-12-07 15:04

Du skal bruge et link-kabel fra sandberg.it

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 28-12-07 19:41

Jeg fik også en Lenco USB pladespiller i julegave, her fungerer den fint sammen med Windows Vista.

Jeg satte den blot til USB-stikket, og startede Audacity programmet.
I Audacity skal man under Rediger->Indstillinger-> Lyd IO vælge
"Microfon (USB audio codec) under Indspilning -> Enhed

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-12-07 21:28

Ha ha - jeg så den lenco som en anden pc...................

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 28-12-07 22:00

Problemet er måske at lige den kommado ikke kommer op. Jeg forstår det sådan at det er i "indspilning enhed" du mener. I morgen ryger den retur hvis jeg ikke får problemet løst.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-12-07 23:13

Citat
Problemet er måske at lige den kommado ikke kommer op
der er ikke nogn kommando som popper op, du skal selv starte Audacity som fulgte med på en cd

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 29-12-07 01:55

Inde i den dialog-box inde i programmet audacity skal der gerne være et punkt der hedder i "Microfon (USB audio codec)" i en drop-down list box.

Hvis ikke der er det er det fordi der ikke er installeret nogen driver. Prøv om du kan finde den inde i kontrolpanelet under enhedshåndtering -> "Enheder til lyd, video og spil"

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 29-12-07 11:00

Hej Teil

Længe har jeg egentligt undret mig over dette svar, på et spørgsmål

Citat
- Ubesvarede 3
- Besvarede 19
- Annullerede 19
- Slettede 0
Ialt 41

Nu ved jeg pludselig ingenting.

Men det gør jeg så IKKE mere.

Men måske er svendmogensen ikke klar over, hvordan Kandu.dk fungerer.

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 29-12-07 12:05

Jeg har 2 lyddriver
ASUSteK Tiger Capture Device
Realtek High Definitive Audio som er opdateret.
Er USB audio codec et lydkort eller en driver jeg skal finde

Jeg har også undret mig over Theils svar, men da jeg sommetider en novice på det tekniske - regner jeg også med at blive !!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-12-07 12:32

GENERELT:

Burde det slet ikke være nødvændigt at hente div. ting på nettet....

Har du installeret medfølgende cd (det har du åbenbart) og DEREFTER sat usb-stikket i - åbnet programmet - ja så burde det køre uden problemer....

Er der alligevel problemer indeholder cd-en også en vejledning i opsætning....

Virker det stadig ikke er den enten "kaput" eller du gør et eller andet galt....

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 29-12-07 12:44

Hej svendmogensen

Teil indledte her, med denne statistik, da det er muligt her på Kandu, at gå "bag om" brugeren, altså kan alle se ens opførsel på Kandu.dk.

Og oversætter jeg din statistik, betyder det.

At du har stillet 19 spørgsmål.

Men at du også har annuleret 19 spørgsmål,

Hvilket betyder, at du ikke har fået ET eneste svar, i de 19 spørgsmål, du kunne bruge, og det lyder jo lidt utroligt...

Men det, der betyder meget, for mange, er at få givet det bedste, og mest brugbare svar, og så score de point, der er sat på højkant, da det jo for mange betyder, at de bliver regnet for - meget seriøse her på Kandu.dk

Så svendmogensen, gå ind på din egen profil, du har også et par spørgsmål her fra december, hvor du ikke har uddelt point, for du har vel fået et svar du kunne bruge ?.

Når du sidder og læser, de svar der kommer, er der i højre nederste hjørne, en Accept knap, og når du bruger den, i det svar du selv synes har hjulpet dig bedst, så får person tilskrevet de lovede point, for at svare på dit spørgsmål.

vedikkealt

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 29-12-07 12:55

tak

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 29-12-07 13:01

tak -Jeg skal nok være mere omhyggelig fremover, om ikke andet for at afslutte. Jeg har dog kun på de sidste ikke giver karakter

Accepteret svar
Fra : BertelBrander

Modtaget 400 point
Dato : 29-12-07 13:05

Noget kunne tyde på at pladespilleren er defekt. (Har du sat strøm til pladespilleren?)

Windows har tilsyneladende ikke opdaget at pladespilleren er tilsluttet. Prøv at starte op uden pladespilleren sat til PC'en. Tænd så for PC'en og sæt stikket i, så skulle Windows gerne finde den og installere de nødvendige drivere af sig selv. Du kan se dette ved at der foregår en del aktivitet nederst til højre, ved uret.

Jeg downloade og installerede blot den sidste version af audacity fra internettet og har ikke brugt CD'en.

Godkendelse af svar
Fra : svendmogensen

Dato : 29-12-07 13:50

Tak for svaret BertelBrander.