/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
ziggy99
Fra : ans
Vist : 866 gange
10 point
Dato : 28-12-07 01:34

Citat
ziggy99

Dato : 28-12-07 01:01

--------------------------------------------------------------------------------
Hehe...læs lige igennem REFI og ANS er samme profil...nej nu må jeg stoppe hehehheheheheh Du er så nem at nem som en XXXXX

Hvor var jeg dog dum hehehhehehehe

du er stadig dum ziggy99

Det er fra dette spørgsmål http://www.kandu.dk/spg114596.aspx

Citat
Er I meget ensomme derude????
Fra : ziggy99 Vist : 78 gange
50 point
Dato : 27-12-07 23:32

--------------------------------------------------------------------------------
Egentlig burde dette være et unikt forum forum for videndeling...altså mennesker der ligger inden med en eksakt viden son en anden kan gøre brug af...

Jeg har konstanteret, at de fleste "svar" har karakter af:

"Du bør gå til din læge..straks" "søg en fagmand"

Nogen gange forsøger svaret på "det Bedste Brød"....Har du spurgt din lokale bager

Dette forum synes efterhånden mere som et sted for ensomme eksistenser som i mangel på almen fællesskab søger erstatning for en familje og samhørighed med et chatskab

I BEHØVER IKKE ALTID AT KOMME MED EN KOMMENTAR, HVIS DER IKKE ER ET BUD PÅ EN LØSNING....

Søg et forum for ensomme og få et liv-.......

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-12-07 23:48

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg er ikk ensom men synes det er sjovt at dele viden med i andre, er du en af de friske som svarer på mit spørgmål Ziggy99 ? Angående dit eksempel med lægen, mange gange er det spørgsmål som kun folk med en eller anden form for lægeviden kan svare på

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-12-07 23:53

--------------------------------------------------------------------------------
Jamen ziggy99 du er da et godt forbillede for hvordan brugerne på kandu skal opføre/være

http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=48957

Både i dine stillede spørgsmål, de involverede og dine tips !!!

Synes du selv at du lever op til det du selv skriver

Citat
Egentlig burde dette være et unikt forum forum for videndeling...altså mennesker der ligger inden med en eksakt viden son en anden kan gøre brug af...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-12-07 23:56

--------------------------------------------------------------------------------
Ans er det ikke noget for dig: http://www.kandu.dk/spg114597.aspx

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-12-07 23:56

--------------------------------------------------------------------------------
" opføre/være "

Der manglede et sig efter være, så det sender jeg her "sig"

Der skulle stå opføre sig/være.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 28-12-07 00:07

--------------------------------------------------------------------------------
ANS , du henviser til min profil....hvor og i hvilke spørgsmål mener du at jeg ikke efterlever mine egne krav til saglighed?

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 28-12-07 00:18

--------------------------------------------------------------------------------
http://kandu.dk/userhist.aspx?uid=82781

hu hej, jeg kan også klippe/klistre en brugerprofil...og

Ziggy99

Accepteret svar
Fra : LuffeA
Modtaget 60 point
Dato : 28-12-07 00:23

--------------------------------------------------------------------------------
Rent fysisk er folk jo ensomme når de sidder foran skærmen, der er jo kun to hænder til at skrive.

At så nogle spørgsmål går op i hat og briller når nogle lige skal indskyde noget er svært at undgå, i et par andre fora har folk en anderledes diciplin ved simpelthen ikke at svare på noget der er besvaret af andre, dog med seriøse supplementer eller direkte påtale af et forkert svar.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 28-12-07 00:25

--------------------------------------------------------------------------------
...må sige, du er en åndelig berigelse udi nyttig viden og en en fantastisk kapasitet når det gælder nonsenssnak

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 28-12-07 00:42

--------------------------------------------------------------------------------
http://kandu.dk/spg114597.aspx

Ja du leverer jo et godt eksempel på et spørgsmål som du ikke end gang gider respomdere på, men blot refleksagtigt kungør at du er i live og sanver selvskab

Ziggy99

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 28-12-07 00:52

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
sanver selvskab

hmmm savner selskab

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 28-12-07 00:53

--------------------------------------------------------------------------------
selvskab...altså

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-12-07 01:01

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Søg et forum for ensomme og få et liv-.......

Det er så det, du tror, du kan få her på kandu ziggy99

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 28-12-07 01:01

--------------------------------------------------------------------------------
Hehe...læs lige igennem REFI og ANS er samme profil...nej nu må jeg stoppe hehehheheheheh Du er så nem at nem som en XXXXX

Hvor var jeg dog dum hehehhehehehe

Godkendelse af svar
Fra : ziggy99

Dato : 28-12-07 01:04

--------------------------------------------------------------------------------
ikke for svaret...blot for at lukke

Der er ikke noget spørgsmål, det er blot til en orientering til ziggy99 om at han stadig er dum

Godt nytår til de brugere, der logger sig ind på denne tråd

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 28-12-07 01:38

Jamen takker....

Du svarede ikke i min tråd..

ANS , du henviser til min profil....hvor og i hvilke spørgsmål mener du at jeg ikke efterlever mine egne krav til saglighed?

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 28-12-07 00:18

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-12-07 01:38

Også godt nytår til dig ans du kunne nu godt have læst korrektur på min vejledning nu ligger den frit fremme med eventuelle fejl indbygget

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-12-07 01:43

http://www.kandu.dk/spg114597.aspx

o.v.n. ligger den så i ovennævnte spørgsmål/tråd, som du har annulleret.

ziggy99

Jeg fik ikke mulighed for at svare, du lukkede jo tråden/spørgsmålet.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 28-12-07 01:48

...og desuden ER jeg dum, det er ikke ikke til diskution, men ..hvad er din undskyldning

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-12-07 01:49

Citat
o.v.n. ligger den så i ovennævnte spørgsmål/tråd, som du har annulleret
næh den ligger såmænd i tips, til offentlig spot og spe

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 28-12-07 01:50

Jamen så har du jo masse af mulighed i din egen hadetråd her!!!

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 28-12-07 02:08

........men kaldt andre for dum...det har jeg ligegodt aldrig

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 28-12-07 02:10

...altså her

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 28-12-07 13:48

Jeg undrede mig lidt over dette sene spørgsmål fra i går,
men når der i et nu lukket spørgsmål, som jeg ikke fulgte med i, bl.a. påstås:
>REFI og ANS er samme profil...så kan jeg godt forstå, at du reagerer.
(du husker måske mit imagination spørgsmål; sikke en profil, og hvornår skulle I/du/hym så sove?)

Eneste positive: Kandu ”Vejen til hurtige løsninger”
contra
” et sted for ensomme eksistenser som i mangel på almen fællesskab søger erstatning for en familje og samhørighed med et chatskab”

Kandu er jo mest det første,
men andre end jeg stiller så spørgsmålet,
om det er umagen værd at bruge så megen tid på at hjælpe andre?

Min kone siger jeg bruger for megen tid på kandu...Naboerne siger kandu ikke er seriøs...
Kan andre genkende disse udsagn?? Svend, der nu skal ud at ”spare”...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-12-07 13:55

Citat
Min kone siger jeg bruger for megen tid på kandu...Naboerne siger kandu ikke er seriøs..
Hvad siger du selv Kandu kan være både seriøs og det modsatte, jeg har fået megen hjælp her, og suget viden til mig, ved at læse og prøve at huske hvad jeg læser, det sidste er det sværeste

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-12-07 16:15

ziggy99

Du skrev i dit eget spørgsmål

Citat
Hehe...læs lige igennem REFI og ANS er samme profil...nej nu må jeg stoppe hehehheheheheh Du er så nem at nem som en XXXXX

Hvor var jeg dog dum hehehhehehehe

Det er det, jeg giver dig ret i Du er dum

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 28-12-07 19:41

>Hvad siger du selv?
Jeg kan lide at søge på nettet, men er bange for at generel søgning i kandu vil tage overhånd,
så jeg forsømmer kone og hund, og jeg ender med at blive kandu points narkoman. Svend

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 28-12-07 22:34

Citat
Jamen ziggy99 du er da et godt forbillede for hvordan brugerne på kandu skal opføre/være

http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=48957

Både i dine stillede spørgsmål, de involverede og dine tips !!!

Synes du selv at du lever op til det du selv skriver

OK, men for 3. gang begrund din påstand

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-08 22:16

ziggy99

Hvad mener du selv om dine udtalelser her i dette spørgsmål

http://www.kandu.dk/spg114913.aspx

http://www.kandu.dk/spg114913.aspx#1294152

som du prøvede at klare på denne måde

http://www.kandu.dk/spg114913.aspx#1294199

da du blev gjort opmærksom på det i et andet spørgsmål, og spørgeren selv var ked af ikke kunne give dig flere point, da hun ikke havde flere.

Jeg vil stadig give dig ret i din egen indrømmelse, du er dum.

Annuller spørgsmålet
Fra : ans

Dato : 24-01-08 21:22

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål