/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
CLAA154WA05AN el. CLAA154WA05A
Fra : Pigen2
Vist : 524 gange
100 point
Dato : 26-12-07 20:07

Jeg har fået smadret skærmen på min bærbare (AAARRRGH!!!) og skal derfor have købt en ny.
Jeg kan finde 2 på nettet som næsten hedder det samme, ved I om der er nogen forskel på disse;
CLAA154WA05AN
CLAA154WA05A

Min hedder det første (Chunghwa claa154wa05an), men umiddelbart ser de ens ud dem jeg finder når jeg søger...

Og er der andre ting jeg skal være opmærksom på, når jeg køber skærm?

På forhånd tak

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 26-12-07 20:33

Er din forsikring ikke iorden.

Kommentar
Fra : Pigen2

Dato : 26-12-07 21:00

Nej, dumme, dumme mig fik ikke tegnet forsikring ved køb og har ingen andre der dækker. Dumme mig, ved ikek hvad jeg tænkte på dengang. Og pc'en er kun 6 år gammel og kun brugt i 3 af månederne, så den er ikke bare lige til at smide ud.

Kan man egentlig købe en forsikring til en brugt pc?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-12-07 08:55

6 år gammel eller 6 mdr. ???

Hvis den er 6 år er den lige til "lossepladsen" så er det slet ikke noget at bekoste ny skærm på og der er ingen forsikringer dækker.

Og nej, du kan ikke købe en ´forsikring til en brugt pc.

Hvad med din egen forsikring, har du ikke en der, der kan bruges

Kommentar
Fra : Pigen2

Dato : 27-12-07 12:13

Nej, 6 mdr, selvfølgelig... Hehe, det gik lige lidt stærkt med skriveriet.

Nej, har ingen forsikring der dækker...

Kan nogen svare på første spørgsmål?