/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Opsig cvr nr.
Fra : jacob.s.p
Vist : 4937 gange
22 point
Dato : 26-12-07 14:22

Hvor opsiger man et cvr nr?
Jeg oprettede det på virk.dk online (med digital signatur). Men kan man også opsige det online (med digital signatur)?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 26-12-07 14:36
Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 26-12-07 14:40

Der kan jeg ikke lige se noget med at opsige cvr nr. (måske jeg ikke har opdaget det)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-12-07 15:12

Du kan IKKE opsige det - det står til evig tid.....

Men du kan slippe for moms hvis det er det du mener.....

http://www.webreg-portal.dk/home.asp?ContentID=206

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 26-12-07 15:23

Ja ja. jeg tror det er denne jeg skal bruge.
Mend en er lukket nu. Jeg vil se imorgen.

Rigtig mange tak hvis det er denne jeg skal bruge

Kommentar
Fra : VilladsOlesen

Dato : 30-12-07 21:37

Hvis du skal opsige en privat virksomhed af enhver art, eller blot bringe pligter til ophør, kan du bruge Erhverv- og selskabsstyrelsens registrationsportal (www.webreg-potal.dk).
Der skal bruges Adobe Reader.

Da du specifikt skal opsige momsforpligtigelsen, skal du bruge følgende blanket (ophørsblanketten):
http://webregforum.pro.dir.dk/log/eogs/library/ophørsblanket-revideret-prod-okt06.pdf