/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hundetræning i Randers området
Fra : Dudder
Vist : 2210 gange
200 point
Dato : 25-12-07 23:37

Jeg har flere gange hørt om en der hedder Helene Jørgensen, hun er muligvis fra Hammershøj eller Øster Bjerregrav ved Randers. Hun skulle være en superdygtig hundetræner. Er der nogen, der kender hender og ved om hun evt. har en hjemmeside, evt. et tlf.nr., jeg kan kontakte hende på ??

Jeg har prøvet at google, men det giver ingen resultat

Accepteret svar
Fra : hestepigen

Modtaget 210 point
Dato : 25-12-07 23:57

kan det være hende.

Helene Jørgensen
Østervang 6
Bjerregrav
8900 Randers

Mobil: 20857557

Kommentar
Fra : Dudder

Dato : 26-12-07 08:23

Muligvis

Ved du, om hun har en hjemmeside ??

Kommentar
Fra : hestepigen

Dato : 26-12-07 09:44

Nej - jeg kender hende ikke - har bare fundet hende via nettet. Hun var den eneste, der kom frem, da jeg søgte på navnet. Håber det er den rigtige, så du kan komme til hundetræning.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-12-07 17:43

Kontakt: Inga Bonnez, Randersvej 96 Bendtstrup, 8544 Mørke. Telefon 86 99 72 17
E-mail: ingabonnez@mail.tele.dk
Hun kan med garenti fortælle dig det ellers kan hun fortælle dig hvor der er træning på højt plan.

Kommentar
Fra : Dudder

Dato : 27-12-07 17:13

hestepigen:

Jeg har fundet Helene, jeg traf hende faktisk på vores lokale tankstation, hvor heldig kan man være

Kommentar
Fra : hestepigen

Dato : 27-12-07 20:22

Ja det var jo heldigt!!

Kommentar
Fra : Smidstrup

Dato : 27-12-07 21:17

Ubesvarede 1
- Besvarede 10
- Annullerede 10
- Slettede 3
Ialt 24

Hmm - hvorfor alle de annulerede og slettede.....................................

Kommentar
Fra : Dudder

Dato : 27-12-07 21:39

smidstrup - hvor ser du det ????

Godkendelse af svar
Fra : Dudder

Dato : 27-12-07 21:40

Tak for svaret hestepigen. Det var hende, så nu kan jeg komme til træning med min vovse til marts

Kommentar
Fra : hestepigen

Dato : 27-12-07 21:43

Velbekomme Held og lykke med træningen til vovse og dig.