/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Videograbber
Fra : LNM
Vist : 842 gange
200 point
Dato : 24-12-07 10:01

Har installeret hama USB 2,0 Videograbber, men når jeg har tilsluttet videobåndoptageren og vil til at optage fremkommer :

Fejl Error 800402275: Cannot add vidcap to filtergraph

Har tidligere kunnet optage ( dog uden lyden )

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-12-07 10:49

tilsluttet videobåndoptageren og vil til at optage ?
øø, det giver ingen mening, fortæl:
Er det ikke en digital camcorder, og hvilken
Styresystem
Gennem USB-port ?
Har du tjekket: Højreklik "denne computer", vælg egenskaber/hardware/enhedshåndtering
Er der advarsel ud for enheden, så fjern driveren, så vil windows selv finde den "rigtige"
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : LNM

Dato : 24-12-07 14:09

Har nu været inde på enhedshåndtering. Den hed USB device

Enhedstype: Billedbehandlingsenhed
Producent: Ukendt
Placering: Placering 0 (USB DEVICE)
Enhedsstatus. Driverne tildenne enhed er ikke installeret (kode28)
Klik på genistaller driver for at installer driverne igen.
Jeg isatte cd og geninstallerede og gik på enhedshåndtering

Nu er det pludselig min HP printer der står der istedet for USB Device !!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-12-07 14:29

Du svar stadig ikke på spørgsmålene ?
Prøv at tilslutte grabber, og se om windows selv finder det.
Hvis ikke, så gå i kontrolpanelets tilføj hardware.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : LNM

Dato : 24-12-07 15:12

Windows kan ikke finde det

Det er en ganske alm. VideoBÅNDoptager ( ikke S video) Har tidliger brugt dene grabber til at overspille Vhs bånd via grabber ( Grabshow 100 Videograbber box with external USB 2.0) Dog ikke med lyd !
Har også prøvet af afinstallere og geninstallere

Har prøvet at hente et gratis minni grabberprogram , og samme : Fejl Error 800402275: Cannot add vidcap to filtergraph

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-12-07 18:15

En alm. VHS video plejer da at kunne tilsluttes direkte til mange grafikkort, uden at have et grabberkort.?
Eller hvis man har en harddiskoptager (Under sit TV) kan man også let overføre båndet til den, og så lade den brænde en DVD.
Er det et typhoon-kort.?
http://www.typhoon.de/en/art.php?p=1541&pv=5

Nogle problemer med grapperkort, løses tit ved at flytte det til en andet stik.
Eller prøv at fjerne kortet, fjern alle drivere til det i enhedshåndtering.
Sæt kortet til igen, og svar nej, nej og atter nej, når windows vil indstallere drivere.
Søg i kontrolpanelets tilføj hardware, og vælg jeg vil selv vælge driver, og vis windows hvor på cdèn driveren ligger.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : LNM

Dato : 25-12-07 15:10

Jeg vælger nok at optage VHS båndene over på Dvd på min harddiskoptager.Og derfra over på harddisken på min computer og derfra redigere i movie maker. Må så se om er sker betydelig foringelse i kvaliteten.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 200 point
Dato : 25-12-07 16:31

Jes, så kan du lukke spørgsmålet.

Godkendelse af svar
Fra : LNM

Dato : 25-12-07 20:01

Tak for svaret pallebhansen.