/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
kvinder i japansk fangelejer
Fra : motormc
Vist : 421 gange
100 point
Dato : 24-12-07 09:52

hvad hed den film som blev sendt i tv for 1½-2 år siden og nogen kvinder der blev torpederet ude på havet og så kom i japansk fangelejer. mener der var en ret kendt skuspillerinde med i den.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 24-12-07 10:05
Kommentar
Fra : motormc

Dato : 24-12-07 10:09

NEJ DESVÆRRE DET ER IKKE DEN

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-12-07 10:53

Hvis det var den om de syngende kvinder i fangelejren hedder den "Paradise Road" og er med Glenn Close, iøvrigt baseret på en virkelig hændelse.

Jeg kan dog ikke huske om de blev torpederet først.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 24-12-07 12:10

- Luffe har ret, det er denne:

http://www.imdb.com/title/tt0119859/

- om handlingen:

http://en.wikipedia.org/wiki/Paradise_Road

- stadig glædelig Jul...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-12-07 12:18

Den anden har jeg nu også set, det var en serie der gik under navnet "3 sorte høns" på svensk tv.
Det var dog kun om en lille flok kvinder der vandrede gennem junglen med et par vogtere.

Titlen hentyder til at en mandlig krigsfange fik en voldsom barbering af et samuraisværd da han stjal nogle høns.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 24-12-07 12:47

"5 sorte høns" Luffe... og den var godt skruet sammen.
- ang. barberingen, var det en forfinet form for salmonella-forgiftning