/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Electromatic S system
Fra : Boje1
Vist : 3755 gange
300 point
Dato : 23-12-07 23:08

Mangler info om et modul der hedder ST 119 230 eller ST 119 220 samme modul to navne.
Det er et temperatur level relay.
Der står på siden af det at der kun må anvendes ETR-sensors.
Hvad er en ETR sensor, ja ok det er en føler men er der noget specielt ved den har prøvet at søge på det og fandt ikke noget. hjælp med link til føler der kan bruges.

Der kan også kobles en hysterese modstand på mangler også hjælp til den gerne med link om muligt da jeg gerne vil kunne ændre hysterese på det relæ/Føler om muligt.

Al anden info om det modul er også velkommen.

Hilsen Bo

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 24-12-07 07:22

Er det ikke noget gammelt noget???

Du skal have fat i et gl. electromatic katalog. Der var også en god beskrivelse af dem i de gamle Solar kataloger.

MVH

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 24-12-07 07:40

Det er jo mange år siden det hed Electromatic, i dag hedder det carlo gavazz.

http://www.carlogavazzi.com/

Jeg tror stadigt at de gamle kataloger, er bedste bud.

MVH

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 24-12-07 09:06

Ring til Electromatic (Carlo Gavazzi) i Hadsten på 89 60 61 00 - de plejer at yde en fantastisk service (og der er garanteret een der kan huske hvad det er for en sensor du skal bruge)

Annuller spørgsmålet
Fra : Boje1

Dato : 05-01-08 19:40

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Jeg har siden hen fundet nogle følere ( i mine gemmer) der kunne bruges og de virker helt fantastisk + - 0.5 g C