/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Victoria Beckham
Fra : HemmeligPerson
Vist : 567 gange
25 point
Dato : 19-12-07 22:41

Heej alle sammen!.
Jeg er vild med Victoria Beckham og har tidligere set noget der hedder "Victoria Beckham coming to America", men hun kan jeg ikke finde det igen!, jeg har søgt på youtube og alt det der, men jeg kan ikke se det i ful version nogen steder?. Jeg har set det på youtube før, men er der nogen de har et link eller noget lignende ville det bare være SUPER dejligt!. Håber i gider hjælpe mig, for jeg vil virkelig gerne finde det igen, da jeg laver noget i skolen der har noget med det at gøre- men lige meget hvor man søger så kommer der kun klip fra det frem!. det er mega træls!!!:(
SKYND JER, hvis i gider hjælpe mig! :D
Anna.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 20-12-07 11:25
Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 25 point
Dato : 20-12-07 11:30
Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 21-12-07 05:49

Sender dig en pm.

Godkendelse af svar
Fra : HemmeligPerson

Dato : 14-01-08 13:06

Tak for svaret CLAN. Virkelig en stor hjælp!!! hehe.. :D

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-02-08 14:18

Opdager først nu, at det var mig/mit svar, som blev tilgodeset
Velbekomme og takker for points