/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Ålborg og omegn
Fra : Holst-Hansen
Vist : 1090 gange
200 point
Dato : 17-12-07 17:37

Hejsa.. Vi skal stå for nytårsmaden til 4 pres. i år og kunne godt tænke os at prøve noget lidt eksotisk køb. Er der nogle der ved hvor i ålborg området man kan finde en forretning der handler med køb. evt en god slagter. Evt foreslag til menu modtages også gerne.. På Forhånd tak!!

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 17-12-07 17:57

eksotisk er syd på , så prøv sønderjyskgrønlangkål

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-12-07 18:35

Slagter Stiller er den bedste

Accepteret svar
Fra : wisteihn

Modtaget 200 point
Dato : 17-12-07 18:56

Også jeg kan anbefale Slagter Stiller, som ligger i Samsøgade 10, Aalborg. Måske har de ikke så stort eksotisk udbud, men de plejer at have godt kød.
Deres hjemmeside er:
www.slagter-stiller.dk

Slagteren i Salling skulle have eksotisk kød i deres sortiment, har jeg fået fortalt. Deres hjemmeside siger dog ikke så meget.
http://www.salling.dk/internet/salling/menu/main.nsf

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 17-12-07 19:39

Delikatessen på Sønderbro er suværene.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-12-07 19:53

Citat
Delikatessen på Sønderbro er suværene

Hundefoder.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-12-07 20:35

Hvis du er hurtig, kan du få Danmarks bedste, møreste og i forhold til kvaliteten det billigste argetinske kød fra fritgående, gift og hormonfri slagtekøer. Det er SUVERÆNT

www.bestbeef.dk

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-12-07 20:37

Sorry.. det er forsent. Næste levering 9 jan 2008

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-12-07 20:57

Så er der jo torvet.
http://www.torvet.dk/

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-12-07 21:08

Han er ravende dyr. Sammenligning.... Torvets pris for oksemørbrad kr. pr. kg. 354,29 bestbeef kr. pr. kg 281,25 - svarende til 20 % dyrere, og så er det ikke argentinsk, men måske en gammel nødslagtet tysk malkeko.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-12-07 21:20

LOOOL

Så lige Torvets pris for en hel oksemørbrad. Pris pr Kg 398,- DKK. Best Beef tar 280,- DKK pr. kg

Det er 30 % dyrere. Han må tjene mange penge

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-12-07 21:21

Nå men det hjælper jo ike en dyt, når man først kan få fra Bestbeef efter nytår

Go jul

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-12-07 21:52

Citat
Han er ravende dyr. Sammenligning.... Torvets pris for oksemørbrad kr. pr. kg. 354,29 bestbeef kr. pr. kg 281,25 - svarende til 20 % dyrere, og så er det ikke argentinsk, men måske en gammel nødslagtet tysk malkeko.

Bringer måske varer i en Rolls

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 17-12-07 22:41

Nåh men når det så er HUNDEFODER!

Så kan jeg da også anbefale:

Hald Slagter
Godthåbsvej 19
9230 Svenstrup J

Han har rigtig godt kød.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-12-07 23:02

Citat
Bringer måske varer i en Rolls

Det smager det da ikke bedre af LOOL

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-12-07 08:06

Nogle vil jo blære sig med leveringen og sikkert
filme hændelsen.

Godkendelse af svar
Fra : Holst-Hansen

Dato : 18-12-07 18:41

Tak for svaret wisteihn. Jeg vil kigge derud imorgen!! Ønsker lige en God Jul og et Godt Nytår