/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Nyt display til en Mybook M51S
Fra : Pigen2
Vist : 396 gange
100 point
Dato : 16-12-07 22:09

Jeg er del heldige vinder af en bærbar med en knækket skærm efter en tur på gulvet...

Jeg skrev til et firma på nettet, som reklamerede med at sælge reservedele til Mybook. De fortalte, at de skulle bruge et nummer, som står på bagsiden af displayet, så nu har vi skilt den ad og kigget, men der står jo et hav af numre på bagsiden...

Ved nogen HVOR nummeret står? Er det trykt på panelet eller er det en label?

Og ved nogen evt. hvor en sådan skærm kan købes billigt?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-12-07 03:32

Jeg tror du skal overveje at pensionere din bærbare jeg kan ikke finde skærme til Mybook, men til andre mærker koster de fra 2000-4000kr. er det værd at ofre når du kan købe en ny moderne bærbar for 4000kr du har snadsynligvis en Windows cd til Mybook, så du kan købe uden OS og komme ned på 3000kr. for en ny bærbar

Kommentar
Fra : Pigen2

Dato : 17-12-07 13:41

o.v.n: Jeg har faktisk lige købt den i april og den er kun brugt i 3 mdr, så en ny bliver det nok ikke... Må se om jeg ikek kan finde noget brugt...
Har selv fundet svar om nummeret, så lukker tråden.

Annuller spørgsmålet
Fra : Pigen2

Dato : 17-12-07 13:41

Har selv fundet svar...