/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
PS3 Hvor 60gb udgaven??
Fra : Daniel17
Vist : 524 gange
150 point
Dato : 16-12-07 13:50

Jeg er ved at blive godt varm på PS3'eren

Nu er det bare sådan at jeg godt ved, at 40 gb’eren udgaven ikke kan spil ps2 spillene, men jeg kan ikke finde 60 gb udgaven nogen steder. Det Skal lige siges at jeg er en glad ejer af mange ps2 spil så det skal være den udgave som kan spille de gamle spil...

Nu er det store spørgsmål er 60 gb'eren taget tilbage eller er 40 bg'eren blevet opdateret med den nødvendige software så den nu kan spille ps2 spil

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 160 point
Dato : 16-12-07 14:31

Jeg kan godt forstå at du ikke kan finde 60gb udgaven, for den er udgået. Der bliver snakket om, at der snart kommer en 80 gb, men om den også kommer til Europa, er uvist

Dit sidste spørgsmål, kan jeg desværre ikke hjælpe dig med

Godkendelse af svar
Fra : Daniel17

Dato : 16-12-07 15:47

Tak for svaret Nordsted1.

Det var en lidt trist/dejlig nyhed hehe 80 gb skal da være velkommen

tror jeg venter til at der kommer en udgave som kan spille ps2 spil...

glædelig Jul og godt nytår...

Kommentar
Fra : Daniel17

Dato : 16-12-07 15:49

Nordsted1.

hehe du har svaret ville bere vide om jeg ikke kunne se mere...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-12-07 15:54

Også glædelig jul og godt nytår til dig, og så må vi x for at der kommer en ps3 med 80 gb, der også kan spille dine gamle spil