/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Counter Strike Steam Server
Fra : Mylleerh
Vist : 596 gange
100 point
Dato : 15-12-07 17:22

er der nogen der ved hvordan man laver en dedikeret server i CS Steam?

Kommentar
Fra : skt_Thomas

Dato : 15-12-07 17:32

mener det ligger under tools. men er ikke sikker

Kommentar
Fra : Mylleerh

Dato : 15-12-07 17:56

det er korrekt at det ligger under tools, jeg kunne måske også lige specificere lidt for det jeg tænker lidt på er om jeg godt kan installere steam på 2 pc'er med 1 kode for så at køre dedikeret server på den ene og så spille på den anden pc samtidig eller skal der noget specielt til for at det kan lade sig gøre?

Accepteret svar
Fra : skt_Thomas

Modtaget 50 point
Dato : 15-12-07 20:27

nej det tror jeg ikke du kan, du kan bruge en kode på én bruger, og du kan kun være logget ind på en bruger på én bruger.

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 16-12-07 10:19

Dvs. at du skal have to nøgler...

Kommentar
Fra : skt_Thomas

Dato : 16-12-07 12:22

lige præcis

Kommentar
Fra : Mylleerh

Dato : 16-12-07 14:55

så kan det da godt være man skulle overveje at spille CS 1.6 igen.....der er det betydelig nemmere at lave dedikeret server

Godkendelse af svar
Fra : Mylleerh

Dato : 16-12-07 19:59

Tak for svaret skt_Thomas.

Kommentar
Fra : skt_Thomas

Dato : 16-12-07 20:42

Det var så lidt