/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Hej alle
Fra : Clausvell
Vist : 1066 gange
50 point
Dato : 12-12-07 17:13

Jeg har en drøm om at importere en Gilera Dna 50 hjem fra Tyskland, som er en 50ccm scooter, med det specielle motorcykel look, men jeg ved at den ikke er type godkendt til Dk, så jeg ved ikke helt hvor omfattende dette i virkeligheden ville være.

Jeg håber der er nogen der måske kan give mig noget godt respons..

mvh

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 60 point
Dato : 12-12-07 17:30

Der findes enkelt godkendelse og typegodkendelse.
Typegodkendelse er en omfattende sag. Da den sikkert skal drosles ned til Dansk brug, skal der også en godkendelse til at gøre det.
På med vanten og en stor tåldmodighed.

Godkendelse af svar
Fra : Clausvell

Dato : 01-03-08 23:21

Tak for svaret e.c.