/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
TIL FRITTEMUS
Fra : Nordsted1
Vist : 633 gange
110 point
Dato : 08-12-07 17:26

Tak for din deltagelse her http://www.kandu.dk/QuestionHist.aspx?qid=113602 det gav lidt opmuntring

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 110 point
Dato : 10-01-08 12:25

Hold da op en tråd og ja sidder sku her med tårer i øjnene Nu går jeg mig en tur med hundene

Hejsa

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-01-08 19:18

Ja, Sunofisk, det bliver så dig der får point, jeg har flere gange skrevet til Frittemus i pm, men uden reaktion, og point er brugt, så i stedet for at annullerer så får du dem.

Frittemus læser du dette, så syntes jeg det var velfortjent at du havde fået dem, men du vil åbenbart ikke have dem.. men endnu engang tak for dine indlæg i min tråd

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-01-08 23:11

Takker og bukker og det er jo en tragisk historie eller rettere tragiske men der er da håb forude det er da en trøst hvon går det med din veninde?????
Det var bestemt ikke for at få poeintne at jeg skrev noget her men det ku jeg simpelthen ikke lade være med
Og så læste jeg også det der med fiskeolien og tænkte wauv hvad ka det mon så gører for feks.mig
Takker og bukke endnu en gang Hav en god week-end og sån fra WandaFiskoWich