/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Begrænsningskode
Fra : sommefuglen
Vist : 632 gange
50 point
Dato : 03-12-07 09:17

Hej

Jeg har et problem. Jeg har lige skiftet mobilselskab og i dag hvor jeg skulle bruge mit nye sim-kort for første gang accepterede den pin koden, men den skrev så at telefonen var begrænset og jeg trykkede fortryd så ville den have en begrænsningskode. Det har jeg ikke. Hvad er der galt??

Hvad kan jeg gøre ved det??
Jeg har prøvet at slukke telefonen flere gange men det hjælper ikke.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 03-12-07 09:20

Kontakt din udbyder

Det kan også være det er for tidligt på dagen

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 03-12-07 09:41

Det betyder vel den er SIM låst

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 50 point
Dato : 03-12-07 11:45

Det betyder som nævnt at telefonen er simlåst.

Du kan få koden ved at henvende dig til den operatør der har solgt dig telefonen, og hvis du har haft den i mere end 6 månerder, så skal de give dig koden gratis

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 03-12-07 12:06

alt efter hvor længe du har haft din telefon og hvilken telefon det er , så er der forskellige muligheder ...

ældre nokia: www.tekit.dk
nye nokia under 6 mdr : skal unlockes find nærmeste via www.find-unlocker.dk eller www.dkunlock.dk

over 6 mdr. få låse koden hos den udbyder der har solgt telefonen.

vh
D9N

Godkendelse af svar
Fra : sommefuglen

Dato : 03-12-07 12:23

Tak for svaret Kortoververden.

Kommentar
Fra : poiser

Dato : 04-12-07 12:27

Hej sommefuglen.

Hvad er det for en telefon?

mvh.poiser