/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Skjolde til CPI
Fra : Jason04
Vist : 2596 gange
100 point
Dato : 02-12-07 23:17

Hej der

Nogen der kender et sted/en side som sælger billige skjolde til CPI oliver city???
Syns Tsvansen er lidt karry med deres priser...

På forhånd tak

Kommentar
Fra : Boardgear

Dato : 03-12-07 11:50

Det kan da henne at der findes billigere steder end THansen, men de plejer at være de billigste ..

Udover det vil jeg sige at når scooteren er købt i THansen er ovenstående gældende.

- Og uden at være flabet, så ville jeg nok anskaffe mig en anden scooter hvis du får andre problemer, de har fået meget dårlig kritik..

/Steffen

Kommentar
Fra : Jason04

Dato : 03-12-07 14:17

Ved det...

Accepteret svar
Fra : simon-ms

Modtaget 50 point
Dato : 04-12-07 18:33

Jeg har prøvet og se på diverse scootersider og kan se at thansen nok ikke er dyre end nogle andre, men sådan nogle dele kan du med fordel købe brugt, der kan man tit finde et sæt til næsten ingen penge, kig på fx dba.dk og scootergalleri.dk

Godkendelse af svar
Fra : Jason04

Dato : 04-12-07 21:01

Tak for svaret simon-ms.