/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
videoredigering
Fra : gedestalden
Vist : 525 gange
200 point
Dato : 01-12-07 21:55

Hej
Jeg har lige invisteret i Pinnacle Studio Plus 11,0; men når jeg åbner programmet fortæller det mig, at systemet har opdaget et grafikkort, der ikke er blevet godkendt af Pinnacle systems. Computeren er helt ny, og bestilt til at kunne redigere video med Pinnacle. Er det grafikkortet, det er galt med, eller er der noget, jeg kan gøre ????

Kommentar
Fra : mjbest

Dato : 01-12-07 22:18

Det første du kan gøre er at hente den nyeste driver til grafikkortet.
www.nvidia.com , www.ati.com (eller noget tredie :))

Du er sikker på at det ikke er et capture kort programmet brokker sig over?

/ MJ

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-12-07 07:47

Og lige en tilføjelse....

Har du nogen som helst mulighed for at tilbagelevere Studio 11 - så gør det og få 10eren i stedet - der er alt for mange problemer med 11eren.....

Kommentar
Fra : transor

Dato : 03-12-07 17:42

Pinacle er i det hele taget noget opreklameret skod, fuld af fejl og dårlig funktion.