/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Alternativ til Nero og INCD?
Fra : helpmeifyoucan
Vist : 1182 gange
100 point
Dato : 01-12-07 18:00

Findes der et alternativ til Nero og INCD? Jeg købte og downloadede for noget tid siden Nero / med INCD. Det har fungeret nogenlunde, men en gang i mellem kom der en fejlmeddelelse om INCD. Men nu har programmet drillet så meget, låst computeren og været skyld i at jeg måtte formatere maskinen. Så kender nogen et alternativ, der lige som INCD gør, at man bare kan flytte dokumenter mv. lige over på en CD eller DVD, på samme måde som på en "gammeldags" diskette.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-12-07 18:54
Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-12-07 18:55

og det er jo gratis

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 01-12-07 20:06

Takker mange gange, men jeg kan ikke finde noget sted hvor man kan downloade det fra?

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-12-07 22:01
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-12-07 23:50

Jeg aner ikke hvad InCD er eller kan, jeg har Nero men bruger ikke funktionen, hvis det er noget med at trække filer direkte over i brænder programmet, så kan det gøres i CdBurnerXP pro, den er gratis og kan hentes lige her: http://www.cdburnerxp.se/ min favorit på den bærbare, på den stationære har jeg det mest brugervenlige brænderprogram som findes Ashampoo den er ikke gratis men god og har dansk sprog indbygget: http://www2.ashampoo.com/webcache/html/1/product_2_0710__.htm

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 01-12-07 23:56

Eller brug Media Player. Det er til at finde ud af...

Kommentar
Fra : ulrik007

Dato : 02-12-07 12:33

det du skal have er deepburner det er et fantastisk program der er meget nemt at bruge

http://www.downloadcentral.dk/?action=showProgramGame&id=TkRReA==