/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Tegneserie om JP tegningerne !
Fra : Traffic
Vist : 628 gange
100 point
Dato : 01-12-07 14:10

Jeg faldt en dag over en tegneserie, hvor en "terrorist" læser aviser med alle de forfærdelige angreb verden over. Men da han læser om de 12 tegninger i JP eksploderer han !!!

Jeg kan ikke længere finde den, er der nogen der har et link ??

Nazgul

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-12-07 14:33

Det var vel forhåbentlig et mavebælte med 50 kg TNT der fik ham til at eksplodere i Al Quidas klubhus.

Annuller spørgsmålet
Fra : Traffic

Dato : 02-12-07 07:14

Jeg har desværre ikke modtaget et eneste svar, og annullerer derfor dette spørgsmål