/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Linux / Spørgsmål
10  BjarneD 875
hjælp til install af Ubunto
Fra : stone47
Vist : 619 gange
300 point
Dato : 29-11-07 22:12

Hej venner
jeg er ved at forsøge med Ubunto.
Har downloadet et par diske med 7.04 og 7.10.
vil ikke bruge en god maskine,så det er en 800mhz compaq jeg bruger til forsøget.
Diskene melder ingen fejl ved disktest, maskinen kommer op med et skrivebord og 2 iconer.
Hvis jeg kører installering går der lang tid og så sker der ikke mere.

Kører Mandrake 10.1 på en anden maskine og har haft flere Redhat kørende gennem tiderne.
Jeg er altså rimeligt med på linux.
Det er selvfølgelig en lille ting eller en gal iso fil jeg har fundet, men hvad er problemet.
Så hjelp mig lige lidt på vej,
hilsen   Steen

Kommentar
Fra : Holmqvist

Dato : 29-11-07 22:34
Annuller spørgsmålet
Fra : stone47

Dato : 02-12-07 12:38

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
jeg har selv fundet en løsning: der skal være mere end 128 i ram