/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Shipping med container til Egypten
Fra : lonerod
Vist : 1291 gange
50 point
Dato : 11-02-03 00:36

Flytning til Egypten. Jeg skal have sendt en container m/skib med flyttegods til Egypten-billigpris søges..
Afskibning evt.: Port Said, Alexandria eller Suez..
Pris og evt. hvor meget indhold der kan være - det er et alm. hjem der skal flyttes...
Navne på shippingfirmaer...
Jeg aner overhovedet ikke hvad sådan noget skal koste og hvad der kræves...

Hilsen
Lonerod

Kommentar
Fra : bdg

Dato : 11-02-03 09:14

Hej lonerod

Prisen vil blive i runde kroner ca. kr. 10000 for at få den sejlet derned, men hertil mangler du så at få den transporteret fra dit hjem og til skibet, og fra skibet til dit nye hjem. Du skal også først have bragt containeren hjem til din adresse så, du kan fylde den op, og ydermere vil jeg regne med at containeren skal afhentes igen når du har læsset af. Alt dette skal der ofgså betales for.

Du skal starte med at ringe til et shippingfirma, f.eks. DFDS. De kan fortælle dig helt nøjagtig hvordan det skal foregå og hvor meget det koster.

Når du har ringet og fået et tilbud (skriftligt tilsendt), skal du begynde at ringe til andre shippingfirmaer, men du skal nok regne med, at det kun er de store der kan klare hele opgaven, hvis du vil være fri for at splitte den op.

Her har du en adresse til samtlige shippingfirmaer i Danmark:

http://www.krak.dk/scripts/SOEGNING/krakdk_soegning_resultatside.asp?pub_id=KVWW&data=k&Formnavn=normal&navn=shipping%27&vej=&HUSNR=&POSTNR_FRA=&BY=&omraade=%280%29&tlf=&firma=Find+firma

Held og lykke i varmen

BDG

Kommentar
Fra : lonerod

Dato : 11-02-03 16:48

Hej bdg.
Det var virkelig flot gjort med alle de webadresser-nu har jeg noget at gå ud fra-og se om jeg kan være heldig-jeg vidste godt det ville være dyrt-men at prisen var så høj-regnede jeg ikke lige med.
Tak endnu engang-
Lonerod