/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
3 step slankekur
Fra : Hausbaer
Vist : 10058 gange
100 point
Dato : 26-11-07 08:09

Hej alle i kloge hoveder. Jeg så en annonce i min lokalavis omkring noget vægttab som hedder 3 step. Ville ha været til foredraget men,desværre havde jeg ikke tid.

Er der nogen der har hørt om det?? www.3-step.dk eller bedre endnu..er der nogen der har prøvet det??

Kunne kun finde det her i et forum...

http://www.mor-far.dk/forum/showthread.php?p=247422

Så vil jeg hellere betale 1100 kr. for at spille squash.

Hilsen
Henrik

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-11-07 08:23

I bund og grund er det kost omlægning og ikke kure man skal tænke på - men en kur før kostomlægnng kan jo være nødvendig

3.step er efter hvad jeg har læst baseret på Walter Willets omvendte madpyramide. Den kan du se på her - blandt andet :

http://www.miljoeogsundhed.dk/default.aspx?node=5174

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 26-11-07 09:24

Jeg har en god kur du kan bruge inden du går over i en evt kostomlægning.. For det er det eneste der virker på lang sigt

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 26-11-07 09:42

Og hvad går den kur ud på??

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 26-11-07 10:16

Hej Hausbaer

Tag og læs denne tråd, det er en fyr der forklare om sin måde han tabte sig på, jeg gjorde noglunde det samme og det er den beste måde fordi du kan nyde det mens du ser forandringerne sker.

http://www.motion-online.dk/fora/lofiversion/index.php/t22688.html

Mvh
Octon

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 26-11-07 19:33

Morgen: 2 æg. lavet som du kan lide dem. grøn, rød eller gul peber. 1 gulerod og lidt tomater.

Middag: 2 skiver rugbrød med mager pålæg. gerne en gulerod eller 2 ved siden af

Aften: 2/3 af tallerkenen skal være grøntsager eller salat. 1 stykke magert kød

Mellemmåltider: Frugt og lidt mandler evt grøntsager

Drik mindst 2 ltr vand om dagen og dyrk lidt motion

Kommentar
Fra : heidikathrine

Dato : 18-01-08 21:50

jeg kan se at der er en til som også bruger 3 step jeg er lige begyndt på det der 3 step

Kommentar
Fra : Sanneakki

Dato : 23-01-08 13:12

Hej Henrik.
Jeg kører selv 3 step kuren, er rigtig glad for den. har tabt 22 kg på rimelig kort tid. Kan varmt anbefale den. Jeg hjælper selv en del mennesker med at komme igang med denne kur. Har udover at få styr på syrebalancen også testet en del opskrifter, som både er spændende og billige.

Med venlig hilsen
sanneakki