/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
SKISTØVLER KØBES :)
Fra : AfterShcok
Vist : 838 gange
25 point
Dato : 24-11-07 11:20

Hej drenge/piger ! :D
Jeg har et problem.
Jeg skal på skiferie om 3 uger, men jeg har ingen skistøvler.
Jeg bruger størrelse 45-46 i sko (det svarer til 30-30,5 i skistøvler)
Er der nogle glade skiøbere herinde som har et par gamle stående hjemme?
max 1000 kr (jeg er lidt fattig :) )
haha tak på forhånd og god weekend;)

ps. annoncer må også gerne findes frem.
det ville være en stor hjælp.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 24-11-07 11:27

Hvis du plejer at tage på skiferie, så er det en god ide at invistere i et par gode skistøvler. At købe brugte er en dårlig løsning, da skistøvlens indmad former sig efter din fod og derfor passer bedste til en ejer.

gør dig selv en tjeneste og giv dig selv et par i julegave.. Du kan vælge en model som er et par år gammel, så plejer de at være til at betale..Det er alligevel begrænset hvor mange forbedringer de kan lave hver år på skistøvler..
http://www.butik.hojmark.dk/default.asp?id=23&step=1&varegruppeID=20&gclid=COTPlsuk9Y8CFQ81QgodhXHmMg

junior..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-07 11:27
Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-07 11:28

Bortset fra det kan de lejes på stedet....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-11-07 11:45

Og så lige... Kandu er ikke til køb og salg. Det er der ikke så mange der bryder sig om. Det kan hurtigt brede sig, og så svømmer Kandu i køb / salg annoncerer.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 24-11-07 14:54

øhhh.. Kandu er da lige netop til sådan et problem her... der bliver ikke reklameret eller solgt noget, men der er et behov/ønske om noget som en af os kan hjælpe med..
skal det også være slut at bede om hjælp til hvilken bil/cykel/mobiltlf osv osv man skal vælge??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-07 15:10

Citat
skal det også være slut at bede om hjælp til hvilken bil/cykel/mobiltlf osv osv man skal vælge??

Kan det indføres

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-11-07 15:47

CCjunior

Du har ikke forstået det og ærlig talt, så er problematikken så enkel. Hvis du ikke selv kan se det, vil det være håbløst at forklare dig det

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-11-07 15:52

CCjunior

Jeg kan se på din historik, at du er en af dem som vil skide på Kandu og Kandus brugere. Du har 8 ubesvarede spørgsmål og 33 anullerede. Flot klaret

Kommentar
Fra : klemme2006

Dato : 24-11-07 20:40

Jeg har et par str 46 læderstøvler til NNN backcountrybindinger og to par tilhørende bindinger. Men har du ski at montere dem på? Den er noget kraftigere end NNN bindingen, og "bjælken ligger under sålen og ikke foran, så du kan ikke bruge udlejningsski til? Ellers fin til langrend og let telemark.
Jeg bor på Sydfyn.

Kommentar
Fra : AfterShcok

Dato : 06-12-07 09:03

hej alle igen.
tak for indsatsen i alle har gjort for at finde støvler til bette mig ;)
Gode svar allesammen bortset fra Klumme's og nogle af juniors ..
Hvis i vil skændes, så gør det lige et andet sted ;)

Klemme2006 - Har du et evt. billede ?
og jeg har mine egne rossignol ski :)

Annuller spørgsmålet
Fra : AfterShcok

Dato : 12-01-08 15:53

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål