/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Hårfarve af huden
Fra : janemli
Vist : 4641 gange
50 point
Dato : 24-11-07 11:17

Hej

Har fået en masse hårfarve i hovedet som bare ikke kan komme af...Hva plejer i og gøre

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-11-07 11:21

Aner det ikke... jeg har ingen hår
http://avisen.dk/haarfarver-er-fulde-farlig-kemi-281007.aspx
måske det kommer en, som har været i samme situation... men jeg tror ikke du kan gøre meget andet end lade det "slides" af... og så ellers passe bedre på næste gang.
Fortsat go' weekend
(med pletter)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-07 11:24

Mal det over med en hudfarve.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-07 11:29

SÅSÅ clan og refi - vær så søde

janemli - hårfarve sætter sig ikke permanent på huden - det vaskes af - i bad - vask håret og husk lidt ekstra shampoo hvor du har fået hårfarven - det skal nok gå af

(og så husk næste gang at fjerne overskydende farve der rinder lidt i nakke - pande osv osv - og på hænderne - (handsker ) med vat med koldt vand før du lader farven sidde og gøre sit)

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 24-11-07 11:30

Det blev farvet igår ved 8tiden..og kan stadig ikk få det hele af...Har nok været i bad 7-8 gange

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-07 11:31

hvad i alverden har du farvet med ??

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 24-11-07 11:32

Kan sku ikk huske hva mærke det var.. Men kan hvertfald ikk få det hele af...det er sort

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-07 11:35

Hvis det er skosværte skal det SLIDES af.....

Lad nu være med at forurene rensningsanlæget.....

Hvor bor du Inden vi åbner hanen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-07 11:37

Citat
en masse hårfarve i hovedet
...-------> så meget ?????????

Kommentar
Fra : misser56

Dato : 24-11-07 11:37

har du prøvet med æddige?? evt rense bensin? hvis du bruger det så brug en fed creme efter,ellers thor jeg det skal slipes af

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-11-07 11:40

Du maler bare resten i samme farve

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-07 11:42

Citat
Du maler bare resten i samme farve

Den er brugt - du er for langsom

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-11-07 11:47

NÅ NÅ NÅ Så tar jeg tar da bare en time mere

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-11-07 11:49
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-11-07 11:50

Hvis det er brunt så klar resten af ansigtet i en cancergrill.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-07 11:53

AJ og AWS hvor er du OND CLAN

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-07 12:11

Citat
Hvordan fjerner jeg farvepletter på huden?

Med shampoo og lunkent vand.

For at undgå farvepletter på huden i fremtiden, anbefaler vi at bruge en fed creme i hårkanten uden at ramme håret. Små pletter camoufleres med makeup. De forsvinder efter 2-3 dage.

herfra: http://www.loreal.dk/_da/_dk/harfaver/sporgsmal-og-svar.aspx

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-07 12:19

Citat
http://www.toolworld.dk/store.php?ctrl=120206&pno=60175&pointer=0

Er den mon hudvenlig

Eller konverterer man til "rødhud"

Kommentar
Fra : hestepigen

Dato : 24-11-07 13:09

Bare rolig - det forsvinder med tiden. Huden består jo af celler, der jævnlig reproduceres/skiftes ud. Hvad med at bruge en skrupcreme til at hjælpe udskiftningen lidt på vej.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-11-07 13:19

Fornøjelig indlæg at læse.Jeg klukker endnu.
Men vi kan vel godt konkludere at svarene,er røget lidt ved siden af spørgsmålet.
(Pas nu på med det perker-look).

Mosebaek.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-07 13:23

Citat
Men vi kan vel godt konkludere at svarene,er røget lidt ved siden af spørgsmålet.

Jeg er nu af den opfattelse at ALLE svarene er relevante.....

Det er spørgsmålet der er lidt "udenfor"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-11-07 14:00

Nu må I ikke drille Janemli. Han er nemlig meget sart, og så risikerer I, at han anullerer dette spørgsmål, som han har gjort meed de andre

Så svar ham med en patentløsning, så han får energi til at lukke de 4 sp. han har åbne, + dette

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-11-07 14:08

Du kan fjerne overskydende farven med cigaretaske, en lidt hårhændet kur, men effektiv

Dette var seriøst ment, har selv brugt det.... Brug en fed crem bagefter, da huden bliver noget øm.

Så må du jo se om du kan finde en ryger

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-11-07 14:19

Cigaretaske er slibende så det er nok godt, men ulækkert.

Et gammelt husråd til at fjerne let overfladerust er netop at blande aske og petroleum og gnide med en klud.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-01-08 07:35

Hvad så er det ikke gået af endnu, siden du ikke har lukket spørgsmålet??

Annuller spørgsmålet
Fra : janemli

Dato : 27-01-08 22:39

.