/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
knæ-problemer
Fra : jamera
Vist : 688 gange
50 point
Dato : 10-02-03 11:24

Jeg har forvredet mit knæ, lægen siger det er minisken og det skal bare have ro i ca. 3 mdr.
Jeg synes det går for langsomt fremad, er der nogen der har erfaringer med alternativ behandling af knæ??....Kiropraktor?....Healing?.....andet?

Jan,Århus

Kommentar
Fra : karina12

Dato : 10-02-03 11:44

Hej.
Du kunne evt. prøve med akupunktur, som kan være med til at fjerne evt. hævelser og give fred og ro, fordi der arbejdes med medianbanerne. Akupunktur er også smertestillende - Bruges mange steder efterhånden for at fjerne smerter.

God vind med det
Karina

Accepteret svar
Fra : kurtfj

Modtaget 60 point
Dato : 10-02-03 12:11

Hej Jan

Jeg synes jo dit problem lyder mere som om du skulle prøve en dygtig kiropraktor, hvis du ikke har prøvet det før. Men vælg en af de kiropraktorerer, der ikke skal have taget
røntgenbillede først, for at finde ud af hvad du fejler, der er nemlig unødvendigt med røntgenbillede og det koster bare ekstra.

Jeg har en rigtig dygtig kiropraktiker som ikke bruger dine penge på unødige konsultationer. Hvis du er interesseret, kan jeg finde en i dit område, der bruger samme
metode som min kiropraktiker, du vil nok ikke rejse til Sorø bare for det.

Mvh. Kurt Johansen

Kommentar
Fra : jamera

Dato : 10-02-03 12:16

Til Kurt Johansen

Jeg overvejer også lidt kiropraktor......det har jeg faktisk gået til før pga ryggen. Sjovt nok har jeg osse gået hos en i Sorø ( jeg ahr været elev på Ankerhus i 1995), han er faktisk rigtig god, kan huske han "knækkede" næsten hele kroppen, incl fødder, arme og hænder, mm.......
Så jeg vil gerne have oplyst om der skulle være en der ér som du nævner i Århus-området....evt. de omkringliggende byer......

Tak for svaret

Jan, 38 år, Århus

Godkendelse af svar
Fra : jamera

Dato : 10-02-03 12:18

Tak for svaret kurtfj.

Kommentar
Fra : jamera

Dato : 10-02-03 12:20

Til Karina

Jeg afviser ikke dit svar, men der er jo kun én man kan acceptere i dette system ( kandu )

Akupunktur er med i mine overvejelser.

Jan